Wat je even kwijt wil #24

Voor de mensen met een tuin: worden jullie ook helemaal gestoord van de hoeveelheid vliegen?

Ja! Ik kan de deur niet open zetten of er vliegen er al weer naar binnen. Gelukkig vangt de kat ze meestal.

2 likes

Ik heb nu een vliegengordijn. Werkt helemaal niet joh :rage:

Nee, die terrorbeesten komen overal langs haha

Gisteren moest ik echt hard lachen om zoiets droogs. Een oud collega van mij heeft een auto ongeluk gehad, waarin hij tussen twee auto’s zat. Hij had gelukkig niks hoor, maar we waren daarover aan het praten. Zegt mijn moeder:’ Ja ik kende ook iemand die tussen twee vrachtwagens in zat. Ze konden die man alleen nog maar identificeren aan z’n schoenen’. Korte stilte. Zegt mijn andere collega vervolgens:
’ Nou
tot morgen’. Echt zo fucking droog :joy:

21 likes

Ja! Er zitten er vaak wel 5 in huis terwijl we altijd alles dichthouden en horren hebben. :rage:

1 like

Geen tuin, wel vliegen. Maar als ik de elektrische mepper er bij pak verstoppen ze zich tot die weer in de kast ligt. Alsof ze hun kleine middelvingertjes naar me opsteken. Poepvliegen.

9 likes

Ik heb een collega die zich bezighoudt met duurzame/groene projecten en hij sluit zijn mails naar me altijd af met ‘met groene groet’. Dan geeft hij ‘groene’ ook nog een groene kleur :joy::joy:

29 likes

Er zit een (jonge) kraai in mijn tuin sinds gisteren die niet kan vliegen. Als ik buiten ben hoor ik wel (mama??) kraai schreeuwen.

Ik wilde hem gisteren vangen en in een doos doen met een handdoek omdat mijn tuin het kattenbuurt centrum is. Maar die missie heb ik gestaakt omdat ik bang was dat die schreeuwende kraai me aan zou vallen (ik heb birds gezien namelijk)

Maar wat moet ik nou doen? Of gewoon niks doen


2 likes

Poe, nee, lastig gesprek! Ik heb mijn argumenten aangekaart en hij wil pas in december mij een stap laten maken omdat het dan eerlijker voor collega’s is. Was ik het niet helemaal mee eens, want ik ken verhalen van collega’s die halverwege het jaar al omhoog zijn gegaan. Dus hij gaat met mijn andere baas bespreken en gaat erop terug komen.

Ben kapot nu!

3 likes

Ik.voel me niet lekker( diarree en misselijk) en moet zo werken. Maar even een ibuprofen gepakt, al zal dat niet veel helpen op mijn klachten,maar dan hoop ik dat ik mij iets beter voel.

Ik heb vandaag een lichte broek aan. Ik heb al jarenlang alleen zwarte broeken aan. En nu zitten er dus meteen koffievlekken op m’n broek. Normaal zie ik die niet :unamused:

5 likes

Ja! Ik word momenteel geterroriseerd door drie vliegen😡

Het lijkt wel ieder jaar erger te worden.

Komen ze niet van de groenbak oid?
Ik heb geen last van vliegen. Heb wel een hordeur en horren, maar buiten ook geen last. Ik heb wel een strikt regime met mijn groenbak na vorige zomer.

Ben gister gedumpt, en ben er echt kapot van en snap het ook gewoon niet. Want een paar minuten ervoor zei die nog dat ie me zo leuk vond, en de dag ervoor dat ie van me hield. Regelde dinsdag nog vrij voor me zodat ie mee naar het ziekenhuis kon en dan dit :cry: En vermoed ook niet dat het goedkomt :sob:

3 likes

Ah wat naar, zeker als hij daarvoor nog zulke dingen zei! Heeft hij ook een reden gegeven? In ieder geval sterkte!

1 like

Wat naar vooral omdat het zo onverwacht is. Virtual hug en sterkte in ieder geval! :blush:

1 like

Thanks :sob: Nja hij zei dat hij geen oplossing wist en hij het niet meer kon. we beide iets anders willen in het leven?!? En dat ik te veel zeurde nja wat wil je als ie al een maand super afstandelijk doet en hij maar blijft aangeven dat er niets is


Ik kreeg ook echt niets uit hem, een oplossing had ik maar daar gaf hij geen gehoor aan.

Heb volgende maand nog een concert met hem en zijn ouders en in oktober een vakantie met hem en zijn oudere :roll_eyes:

Ughhh hier kan ik dus echt heel slecht tegen haha. Eergisteren stond ik bij de Zara in de rij en er stonden echt iets van 10 mensen (ja Sale publiek) komt er een stoere jonge griet van 17 ofzo ff vanaf de zijkant zo helemaal vooraan staan. En ik stond redelijk ver in de rij en ik zei lekker hard 'meid, heb je de rij gezien? ’ zegt ze ‘oh had niet gezien dat er een rij stond’ haahahahaha ?
doeii sorry maar dan ben ik echt een bitch.

11 likes