Zó interessant
Bij vapiano krijg je een fles prosecco
ingeschreven
Hahahha dit is goud
Ooh die vuile ratten bij de hema! Vorig jaar viel mn verjaardag met pasen en toen hadden ze geen tompoezen (hehe) en toen ging ik de volgende dag terug en toen zeide ze eh… je bent niet meer jarig.
Ik ga een klacht op fb zetten. Gvd wil me gratis tompoes.
Ik begrijp op zich wel wat je bedoelt, maar door valt we in de categorie verwaarlozing of zelfs psychische (kinder) mishandeling. Een kind buiten zetten in zijn onderbroek als straf is niet normaal. Zelfs als een kind aanwezige is van een ruzie/vechtscheiding tussen ouders valt dit al onder die categorie.
Ja vreemd hè
Die groep mannen heeft een heel specifiek beeld van Amerika, een Amerika dat helemaal niet bestaat. Maar waar iedereen grilt in een geblokte blouse, ruig en mannelijk buitenleeft maar wel pommade in zn baard smeert.
Snap ook niet hoe dit dé niche is geworden van een hele volksstam Nederlandse mannen.
Edit: Ergens wil ik Waylon de schuld geven, maar hij is meer een symptoom van deze plaag, niet de grondlegger.
Zweden heeft een rednecksubcultuur met mensen die met confederatie vlaggen lopen, Brazilië heeft ook zo’n dorp.
Maar dan heb ik het over harde kern. Je hebt in elk Europees land van deze hipsterversies, maar in Nederland vind ik het nog belachelijker omdat al die mannelijke en outdoordingen hier zo botsen met de praktijk van wonen in zo’n progressief en bebouwd land.
Lekker stoer barbecueën in de betegelde vinextuin met tuinkunstcanvassen aan de schutting en boedhabeelden van de Xenos. En daarna lekker doorzakken in de mancave aka de schuur.
Vergelijk je ons nou met middelbare bbq mannen…
Ik kan ieder moment de laatste cijfers van mijn bachelor terug krijgen en dus weten of ik ben afgestudeerd, maar het kan net zo goed nog een week duren en ik krijg echt minstens 3 keer per dag de vraag of ik al meer weet. Snap dat het allemaal goed bedoeld is maar ik vind het zelf al irritant genoeg en het is niet alsof ik het niet zou laten weten als ik het wist???
Ik ben voor het eerst buiten Europa op vakantie en het is zo leuk en verwonder me echt over hoe mooi de natuur en cultuur hier is.
Leuk! Geniet ervan! Waar ben je?
Ik heb gisteren en vandaag serieuze inkopen gedaan, morgen nog de groenten/verse dingen halen en dan heb ik alles in huis voor als de derde wereldoorlog uitbreekt!
Nee, haha, voor als m’n achternichtje op bezoek komt (voor 5 dagen, dat wel), maar het lijkt alsof een heel leger komt
. Ik kan hier vast nog weken mee verder als ze weer weg is, maar ik wil opties hebben
.
Als er 1 iemand bbqs napaint weet ik al genoeg.
er is vast ook wel iemand die maandelijks 50/100 euro opzij zet voor het geval dat haar big green egg opeens kapot gaat
Ik vind dit een raar bericht. Je geeft nu zélf een compleet negatieve invulling aan het begrip introvert, en daarnaast, als je introvert bent, waarom mag het dan niet benoemd worden in een beoordeling of getuigschrift?
Ik heb echt nog nooit iemand dit horen zeggen… Maar bedoelde ze echt wat je zegt van dat je niet met iedereen gaat praten etc. of was het meer bedoeld dat je meer initiatief kan nemen of iets in die richting aangezien het volgens jou negatief zou moeten zijn.
Ik zie wel eens vaker dat je voor een ander invult wat die gene bedoelt en dat die gene het vast super kut zal bedoelen. Daar heb je alleen jezelf mee. Als je er mee zit zou ik gewoon een gesprek aangaan. Waarschijnlijk valt het allemaal mee. Het is namelijk gewoon feedback waar je iets van kunt leren. Ik denk namelijk niet dat ze daarmee bedoelen dat je super veel moet praten.
Ik ben zo moe! Eerste vrijdagavond in de nieuwe stad en wil het liefst nu mijn bed in. Denk dat ik dat zo ook maar gewoon ga doen.
Comfort food halen en Stranger Things kijken!