Een gratis kopje koffie zeker
Die HEMA tompouche ga ik wel halen als het zo ver is. Geen schaamte.
Iemand heeft haar bachelor vandaag gehaald en die iemand ben ik
Woehoe! Gefeliciteerd iemand!! (sorry flauw)
Ik heb die Hema tompoes nog nooit gehaald maar ben wel volgende week jarig.
Loop je dan echt zo naar de bakafdeling van HALLO IK BEN JARIG GEEF ME EEN TOMPOES? Ik vind het echt een mooi iets dat je dat gewoon kan krijgen gratis maar ik vind het te ongemakkelijk denk ik. Kennelijk krijg je bij de appie een reep chocola. Kwam ik achter toen ik op Mn verjaardag bij de counter Mn id moest laten zien voor sigaretten, maar dat zou ik ook nooit mezelf vragen.
Zie wel vaker gratis verjaardagsdingen maar ik kan de cringe van het vragen niet aan, terwijl ik normaal best wel schijt heb vind ik het heel erg als mensen me zo’n vrager vinden.
woohoo gefeliciteerd!
Ik krijg een mailtje. Daarmee kun je ‘m ophalen.
Ik liet op mn verjaardag mn bodyshop pas zien. En die vrouw zei keidroog je hebt een cadeau bon voor je verjaardag. En ik zo ja weet ik sla maar aan. Pas op t einde zei ze omg dat is vandaag gefeliciteeerd haha.
Ja bij veel restaurants ook, maar vind dat echt Awkward.
misschien omdat ik nooit een sterk “het is mijn speciale dag” gevoel heb. Maar ga wel ff kijken of ik me in kan schrijven voor de tompoes Haha
Ik ben in het natuurmuseum in Tilburg en het is echt heeeel leuk. Echt een aanrader voor als je nog niks hebt gepland!
We kunnen ‘m samen ophalen volgende week. Is minder zielig
Zijn jullie op de zelfde dag jarig? Anders moeten jullie er 1 delen. Dat maakt het juist zielig haha
Niet. Is een week ofzo geldig.
Sommige dingen kan je niet delen, zoals een tompoes
Hebben jullie ook dat je er soms maanden later pas achterkomt dat er een forummer weg is? Ik had dat met quantum bijv., maar ik kom er nu ook pas net achter dat Evi-Lena geschorst is in mei (!) al.
- Ja, ik heb dit ook en houdt het niet meer bij help
- Nee, natuurlijk niet ik zit er bovenop
0 stemmers
Zou raar zijn als ik dit soort dingen niet wist
Bij vapiano krijg je een fles prosecco
ingeschreven
Hahahha dit is goud