Ben vorige week pas begonnen aan Jane the virgin en ben nu al bij het eind van seizoen 4 (want vakantie!!) maar aghhh waarom stopt het hier op Netflix. Ik dacht dat er maar 4 waren maar nu stopt het juist bij een zieke cliffhanger godverdomme. Zat er helemaal in
Help een hele lieve collega is bevallen en ik ga op kraamvisite maar wat is leuk om te geven? Fancy hydrofiele doeken? Chocola? S.O.S.
Weet natuurlijk niet wat je budget is, maar ik heb dit ook een keer op het forum gevraagd. Toen kreeg ik het magisch droombeertje als tip. Deze dus. Ik heb er ook nog een reep van haar favo chocolade bij gedaan.
Iedere keer als ik haar zie zegt ze weer dat ze het beertje iedere keer bij elk slaapje gebruiken en er zo blij mee zijn.
Ben nu naar een korte stedentrip naar Keulen aan het kijken, maar hoe erg zou ik een zitplaats moeten reserveren voor die ICE?
Ik heb daar eigenlijk geen zin in, maar ik heb ook zeker geen zin te moeten staan oid
(retorische vraag trouwens, ben vooral zelf even aan het overwegen wat ik wil, ik verwacht niet dat iemand hier de antwoorden heeft)
Ik heb in november een ginseng plantje gekocht en met mân zwarte vingers een beetje naar de tering laten gaan :â)
Ik heb hem vorige week een beetje liefde en veel water gegeven en nu zie ik groene blaadjes te voorschijn komen 
Op wat voor dag / tijd ga je? En reis je alleen?
Alleen reserveer ik alleen wanneer ik denk dat het druk kan zijn. Rond de spits en vrijdag middag etc. Anders vind je meestal wel een plekje.
Met meer personen reserveer ik meestal wel zodat je wel bij elkaar kan zitten.
Ja, ik reis alleen. Ik ben aan het rondkijken voor zaterdagochtend heen en dinsdagmiddag terug, maar wel in augustus dus vakantietijd. Hmmm.
Ik ben inmiddels aan het kijken voor met de auto, maar in Keulen moet je zoân mileusticker hebben.
Ik ben zo zo zo moe. Nog 1,5 week.
Weggehaald ivm herkenbaarheid!
Ik voel me even kut, vandaag was de diploma uitreiking van mijn opleiding. En ik ben nog niet afgestudeerd dus logisch ik krijg mijn diploma niet. Maar het is even heeel kut. Voelt alsof ik gefaald heb en vraag mij heel de tijd af waarom het mij (nog) niet gelukt is.
einde klaagmomentje
Ik zou je in haar situatie heel dankbaar zijn! Wat bezielt mensen om zulke dingen te doen als je de situatie niet kent en dus niet weet of het gevoelig ligt of niet?
Edit @Willem noem het arme kind alsjeblieft niet Bertie
Hele goeie reactie van jou. Wat een belachelijk iets om ziets gevoeligs meerdere keren terug te laten komen. Hallo het is 2019 en niet 1950
Gelukkig zijn op je werk is heel belangrijk, je bent het grootste deel van je dag op je werk. Dus doe vooral werk dat je leuk vind. Inderdaad brengt horeca niet zoveel geld binnen. Maar je werkt wel met mensen. Er zijn nog meer mogelijkheden. Ik weet dat Van der Valk vaak vacatures heeft in de bediening. En zo zijn er nog meer banen, waarbij je het hele jaar door kan werken. Het barst nu van de vacatures. Geef jezelf een kans en ga eens kijken naar iets waar je echt blij van wordt.
@Mhysa @Willem @Bertie @anon39978576
Ben oprecht blij dat jullie reageren want ik had achteraf echt een crisis: ben ik nu een dramaqueen of zijn zij allemaal ignorant?
Wow, klinkt als een best bijzondere (en misschien ook trieste?) situatie. Word wel benieuwd naar je werk.
Succes met een naam zoeken! Ik vind zeevannamen . nl wel een fijne site voor inspiratie
Ik sluit me erbij aan, vooral met de kennis van de situatie die er is echt ongepast!
+je hoeft toch niet per se wat te doen, dus hoezo hebben zij âtenminste initiatief genomenâ?! In dit geval was niks doen beter dan dit 
Ik ben nog niet bevallen, maar ik hoop dat iemand voor mij sushi meeneemt. Geen grap
maar zoân beertje is een veiligere optie denk ik!