Ik moet altijd zo overdreven huilen (vind ik snel want ik huil praktisch nooit) door the Quarterback aflevering van Glee.
Ah ja ik ben nu ook weer Glee aan het kijken en ga ook echt janken als ik bij die aflevering ben
@willem
Wow lijkt me heel bijzonder, maar ook wel heftig ofzo!
De eerste naam die bij mij opkomt is Liv. Geen idee waarom of hoe of wat
je kunt hier dan ook helemaal niks mee haha
Oooh een collega van mij wilt heel graag donderdagavond naar Within Temptation concert en ze wil graag dat ik meega want ze heeft niemand anders. Maar ik kƔn het gewoon niet, ik vind die muziek zo een verschrikking, de hele avond lang, ik kƔn het niet haha. En ben zelf ook erg moe dus en het is niet dichtbij dus het is ook gelijk de hele avond. Vind het zo sneu dat ik wel voor haar zou willen gaan, maar ze is afgelopen december ook al geweest en pff nee ik ben echt allergisch voor dat type muziek, het is ook niet een subtiel avondje chillen zeg maar. Oh en staanplaatsen, dat ga ik ook niet trekken.
Ok ik ga even moed verzamelen om dr teleur te stellen.
@taksi naar zoān dag
het komt goed, daar heb je nu geen klap aan en verzacht het leed ook niet.

Heb je wel vakantie nu? En heb je een plan en begeleiding voor na de vakantie om het te halen enzo?
@Enthusiasm @anon50122296 @punaise @Madrid @Mokie11 @anon39978576 @Zemraluani @kali @unglaublich @Pendule
(Ik wil jullie allemaal taggen dus er komt een berichtje hierna haha.
)
En @Berlijn @Dazed @Lentex @anon42392789 @OhMyGosh
Echt heel erg bedankt voor al jullie lieve berichtjes. (Ik vind het toch altijd wel zo fijn om iedereen even te taggen die wat gestuurd heeft haha) Ik ben echt zo ontzettend opgelucht, en mijn moeder ook. Ik schrok wel even dat die dokter mij belde ipv mijn moeder, dacht echt even dat het slecht nieuws zou zijn, maar gelukkig was alles in orde. Ik stond alleen op de een of andere manier als eerste contactpersoon ipv zij zelf haha. Natuurlijk moet ze wel nog steeds onder het mes, dus de spanning is helaas nog niet helemaal over, maar ben wel al zo ontzettend dankbaar dat ze geen uitzaaiingen heeft of iets anders engs. Ik heb het gevoel dat we ons er nu wel doorheen slaan. Echt ontzettend bedankt voor al jullie lieve berichtjes en steun het heeft echt heel veel voor me betekent 
Aah wat fijn dat het goed nieuws is!!!
Ja ik ben zo ontzettend opgelucht! Nu nog wachten wanneer ze die operatie krijgt, en dan kunnen we eindelijk opgelucht adem halen met zān allen hopelijk!
Had vandaag twee goede vriendinnen over de vloer die elkaar nog nooit gezien of gesproken hebben en het was zo leuk en gezellig en heb zo veel gelachen en ben helemaal blij ei nu.
oh en beetje aangeschoten.
Ik had geen warm water en ik ging dus helemaal als een onafhankelijke vrouw de handleiding opzoeken op internet kom ik er achter dat ik een āLEVENSGEVAARLIJKEā cv ketel heb
love it
Wel weer warm water
Ja gelukkig wel vakantie en daar probeer ik ook van te genieten.
en al verschillend mails gestuurd rondom minor (wat ik dus nog mis). Maar helaas nog geen reactie. Want er zijn twee mogelijkheden, of herkansen van het theoretische deel van een minor (als de docenten toestemming geven) of een minor opnieuw doen. Maar ik weet nu dus nog niet waar ik aan toe ben dus dat is even kut.
Maar het komt idd goed en ook ik ben ooit klaar haha! Volgend schooljaar er nog even hard aan werken dat ik die 15 studiepunten heb en dan ben ik hopelijk ook snel klaar 
Zo die Bibi rexa (?) kan echt niet zingen.
dit nummer kwam vanmiddag opeens voorbij op mān spotify en heeft op ƩƩn of andere manier mān ziel geraakt waardoor ik de rest van de dag extreem melancholisch ben/was
Ik werd vorige week zondag verkouden (en ziek met bijna koorts) en heb de hele week een verstopte neus of juist snottebel. Maar vandaag snotter ik op een andere manier? Alsof dit een nieuwe verkoudheid is. Kan zich dat direct volgen op de vorige? Vind het maar raar en ben wel klaar met dat ziekig zijn, wil fit zijn
Ik heb mn roze biggetjes mmmmm
Hahaha pink is idd niet echt mijn ding. Alhoewel ze ooit een album op mijn verjaardag heeft uitgebracht. Maar italie uitwisseling iets heeft haar voor mij verpest. Daar was 1 nummer 3 miljoen x op tv dat ik er helemaal leip van werd.
Ik ga overmorgen eindelijk naar de kapper en ik vind het best spannend maar ik heb er ook echt zin in! Een vriendin van me knipt me altijd en niemand anders mocht aan mān haar komen, maar door omstandigheden is dat nu geen optie. Het is wel echt nodig, dus nu ga ik naar een supertoffe kapperszaak waar ik normaal het geld niet voor over zou hebben. Ik heb een kapsel in mān hoofd waarvan ik bijna zeker weet dat het me goed gaat staan. Vind het best eng om iemand anders mān haar te laten doen maar tegelijkertijd kijk ik er heel erg naar uit?
Mijn internet doet vreemd dus ik kan niet iedereen taggen, maar ik heb besloten om dit weekend een beetje te gaan uitzoeken hoe en wat qua andere banen.
Ik had (denk ik) een enge droom en ben echt bang nu