Wat je even kwijt wil #24

Begin mij zo langzamerhand af te vragen of ik ooit nog ga slapen? Slaap nu al 3 dagen nauwelijks, omdat ik zo mega verkouden ben. Wat een ellende. Niks helpt ook.

1 like

Ik moet zo werken, maar heb te horen gekregen dat mijn opa zwaar achteruit gaat en ik wil eerlijk gezegd gewoon bij familie zijn. Ik sta tot 11.30 alleen en ga mn manager maar bellen straks en vragen of dat oke is. Zo stom, denk dat geen een manager zou zeggen dat het niet mag, maar ik voel me toch heel bezwaard.

2 likes

Even doemdenker hier hoor, maar zou nog even checken of er niet iets in je contract staat dat je (een deel van) de opleiding moet terugbetalen aan je wg als je vroegtijdig stopt. Aangezien je aangeeft dat alles al geregeld is. Ik weet dat sommige bedrijven dat doen, het Rijk weet ik niet.

1 like

Injectables clinic in Breda. Hebben ook een andere vestiging, maar daar heb ik geen ervaring mee. Heb alleen mijn afspraak naar vrijdagmiddag moeten verzetten. Nog ietsje langer afwachten dus.

Mhhmmm…mmmmmm…mMmmMmm…mm…mmm

1 like

Wat ontzettend rot van je opa, hopelijk is het inderdaad gelukt met je manager. Sterkte vandaag :heart:

Oh wat rot! Hopelijk krijg je het allemaal geregeld!
Heel veel sterkte :heart::heart:

Pff m’n moeder heeft gisteren een auto-ongeluk gehad en is wonder boven wonder helemaal ongedeerd. Auto is wel total loss. Ben er nog steeds helemaal van ontdaan, heb ook nauwelijks geslapen.

2 likes

Je vergeet deze :blush:

Mhh…mmmmMmm…mmMMmmM…Mmmmmm… :blush::smirk::drooling_face:mmmmmm…mmMmm…

6 likes

Voor m’n vakantie ging ik gewoon netjes 2 keer per week naar de sportschool maar het is echt mezelf er heen slepen bijna, zo na de vakantie.

Wow wat zulllen jullie geschrokken zijn, gelukkig is ze zelf lichamelijk oké! :heart:

1 like

Leuk, succes met de duckface de komende dagen! Haha daar heb ik tenminste altijd zo’n last van, niet te doen. Maar daarna is het mooi!

1 like

Wat naar! Ik hoop dat alles goed gaat en dat het ook goed te verwerken is.

1 like

Ik werd vannacht wakker omdat mijn nagel dubbel geklapt was? Wat een helse pijn om mee wakker te worden joh! Was even helemaal ontdaan en vanochtend herinnerde ik het me alleen omdat mijn vingertopje pijn deed :sweat_smile:

Wat schrikken! Hopelijk heeft ze niet te veel last van de nasleep… die komt vaak pas een dag later

1 like

Ik vond inderdaad oprecht dat die emoticon erbij het hele gebeuren nog grappiger maakte :joy:

1 like

Zeker geen drama-queen. Ik had het echt ontzettend pijnlijk gevonden als iemand zoiets op mijn bruiloft had gedaan. Zat een beetje in dezelfde situatie als jouw collega met dat onderwerp.

Ict

Nou de toon is gezet, wordt weer een gezellig dag op kantoor.

1 like