Wat je even kwijt wil #24

Het enige wat ze nog nodig hebben is het factuur om te betalen aan de school in kwestie, dus alleen dat moet nog gebeuren. Vind het zo eng, wat als ik wat vind, dan zullen ze zich zo genaaid voelen

1 like

Ik ben morgen een jaar samen met mijn vriend, en we willen dit vrijdagavond ā€˜vieren’ maar ik ben echt zó inspiratieloos… Dus als iemand nog ideeĆ«n heeft please help

Alvast gefeliciteerd!

Misschien jullie eerste date overdoen? Of iets doen waar jullie leuke herinneringen aan hebben, zoals een bepaald restaurant. Naar een voorstelling gaan kan ook, al is het theaterseizoen al voorbij denk ik. Ik zou er in ieder geval niet te zwaar over denken, als je het samen leuk hebt is het al goed toch. :blush:

Wat me ook leuk lijkt, is je woonkamer versieren en in huis, of als het mooi weer is in je tuin, picknicken. Wijntje erbij, wat hapjes, muziekje aan, romantische setting.

1 like

Hetzelfde hier… Maar dan vrijdag precies en 7 jaar.

Ik kwam niet verder dan sushi bij onze favo toko :sweat_smile:

Succes! :kissing_heart:

1 like

Ik zou echt dolgelukkig worden van sushi, lekker doen!

1 like

Oh bah hier ook zo.

1 like

Celebrations lijkt me wel oke toch?

1 like

Zometeen weer naar de fysio (sessie van 1,5 uur :woman_shrugging:). Daarna lunchen met mn beste vriendin en even naar de stad. Waarschijnlijk gaan we vanavond ook nog uit eten samen :blush:

4 likes

@JanHagel ook voor jou succes! :kissing_heart:

@Ohappyday chocola is altijd goed, of een theeglas met thee. Als je meer moeite wilt doen, plak je een foto van je kind (met leidster) op de verpakking. En maak het jezelf vooral niet te moeilijk :blush:

1 like

Oooh onze eerste date overdoen, top plan!! We hebben toen een high Gin en Tonic gedaan, vervolgens naar een technofeestje haha. Ik ga dit opperen, dankje!

12 likes

Ja en mensen kunnen kiezen wat ze lekker vinden. Bij Merci is dat ook zo, maar ik vind celebrations toepasselijker bij verjaardagen

1 like

Ik was gister voor het eerst bij de fysio, en toen zei ze ā€˜amai, ge zijt echt precies nie flexibel he’:joy::joy:
Daarna ging ze zich helemaal verontschuldigen voor het feit dat Belgen over het algemeen minder sociaal zijn dan Nederlanders, nadat ik vertelde dat ik me in mijn eerste jaar hier best eenzaam had gevoeld. Dat was wel lief!
(Het kwam niet door Belgen dat ik me eenzaam voelde trouwens, heb dat ook gezegd. Volgens mij is dat gewoon een dingetje dat hoort bij het huis uit gaan)

3 likes

Jongens als je bij ons nu 2 doosjes extra koopt op je gewone bestelling (vanaf 1 doosje geloof ik al) krijg je een vet handige icecube tray gratis. En nee we hebben geen praline joejoe.

Weet niet of t ook online geld

Not interested :raised_hand:t2:

1 like

Mijn zus vroeg net of ik straks mee naar het tuincentrum ga omdat ze een nieuwe plant wil, dus ik zei ā€œnee want dan wil ik ook weer planten kopen en ik heb geen geldā€, maar eigenlijk hoop ik dat ik straks een mooie plant zie en zij deze dan voor mij koopt aangezien ik deze week jarig ben. :slightly_smiling_face:

15 likes

@Truitje @GroenTakje thanks! Uiteindelijk belde mn moeder mij hysterisch op en moest ik zsm weg. Kreeg mn leidinggevende maar niet te pakken dus directeur gebeld en die heeft geregeld dat ik meteen weg kon

1 like

Zal ik nog een ijskoffie drinken.

• Flikker toch op met die kut pollen
  • Beslis zelf gewoon

0 stemmers

1 like

Op mijn werk zijn alle toiletten aan 1 kant van het gebouw (dus op elk verdiep, aan diezelfde kant)
afgesloten wegens werkzaamheden, en nu moeten we op een andere plek naar toilet. Die andere plek is de kleedzaal, dus daar komen de hele tijd mensen binnen en buiten.

Maar nu kan ik dus niet poepen want het is niet mijn vertrouwde, rustige plekje :grimacing:

Ik ben kattenoppas en ik vind het heerlijk om te doen. Ben dol op al mijn katten en heb hele fijne huizen alleen ik HAAT inpakken en verhuizen zo erg. Auto inladen, auto uitladen. Neem ook al mijn eigen spullen mee, dekbed, kussen, zelfs een topmatras dus ik sleep me een ongeluk. Vanmiddag mag ik weer dus ik zit even moed te verzamelen.

3 likes