Wat je even kwijt wil #24

https://www.ad.nl/binnenland/bibbernachtje-voor-kampeerders-zeldzame-nachtvorst-in-oost-nederland~ab276c4c/

Toch wel nachtvorst

1 like

Vanmiddag m’n eerste gaatje ooit laten vullen bij de tandarts
 meh. Gelukkig weet ik wel al hoe een verdoving in je mond voelt doordat ik op mijn 14e/15e mijn laatste melkkiezen een paar keer heb moeten laten trekken lol

Ohhh brrrr, gelukkig wordt het binnenkort weer warmer want over 9 dagen ben ik ook 3 dagen aan het kamperen op een festival! Lijkt me vreselijk zo koud 's nachts.

Shit, ik weet dat je in iets met koffie werkt, maar ik weet het merk niet

(ging trouwens googlen op nescafe en daar staat deze prachtige zin ‘Wij hebben de koffie waar je naar verlangd’)

1 like

Nescafe is onze mama. Ik werk voor george.

1 like

Ah, helder! Top!

Edit: jullie hebben geen Dolce Gusto cupjes? :cry:

1 like

Ik organiseer(de) met een collega een laatste sportdag van t jaar, waar veel externe bedrijven bij zijn gemoeid. We hadden de bedrijven verdeeld en er zijn dus ong 1700 leerlingen verdeeld daarover. Nu gaat er natuurlijk altijd wat fout (als je zo’n grote dag met zn tweeen organiseert), maar krijg nu nog mailtjes daarover binnen. Ook met iets wat ik niet helemaal goed heb doorgegeven door de chaos van die huidige week. Nu m’n collega geappt, maar wil hier eigenlijk helemaal niet mee bezig zijn in m’n zwangerschapsverlof.
Dit is ook echt het laatste wat ik ervoor doe. Want gister ook al mailtjes erover beantwoord
 ben blij als die dag geweest is

Mijn gulp stond de hele ochtend open :thumbsup:

5 likes

Nee is wel van moeder bedrijf maar wij verkopen alleen george. Dg is vgm alleen in de supermercado te koop.

1 like

Ik heb echt zo’n lol om mezelf. Vriendin komt zo lunchen en ik liep net langs de bakker (toen ik van de fysio af kwam). Toen zag ik aardbeientaartjes in de etalage staan. Nu is het zo dat dat onze guilty pleasure is op vakantie (als in liefst iedere dag 1 of meer
).

Nu heb ik dus aardbeientaartjes gekocht voor tijdens de lunch (heb ook soep en broodjes en verse jus). Leuke is dat ik haar al een uur nieuwsgierig aan het maken ben😂
Ik heb vooral lol om mezelf en omdat ik weet dat ze dit kei leuk en lekker gaat vinden.

Goed verhaal dit, lekker kort ook, moet je bijzijn :raising_hand_woman:t3::woman_shrugging:

24 likes

Het viel me nooit zo op maar de laatste weken als ik naar de J.umbo ga dan zie ik gewoon steeds dat producten nog duurder zijn gemaakt. :weary: En met mijn favo energydrink is helemaal vaag
 Die ging van 47 naar 45 en nu een week later is het 55 cent.

1 like

Nav verhalen in het medische vragen topic ben ik aan het testen of mijn maag wellicht overgevoelig is voor avocado. Heb net een broodje avocado op. En nu zit ik te wachten of ik pijn krijg :eyes:

Maar duimen dat dit het niet is (aan de ene kant wil ik het wel want dan is er uitsluitsel) want vegan eten met een soja- en avocadointolerantie is niet leuk meer

1 like

Als ergens taart is dan brn ik er graag bij.

1 like

Chocolade is altijd goed! Of (zelf gebakken) taart/cake. Vorige week kreeg ik van een moeder een setje met gezichtsmaskers.

Al leuk dat je iets wilt geven!

1 like

Hoe werkt zoiets? Je verblijft echt bij mensen in huis? En dan altijd voor langere tijd of ook voor 2 weken? En is dat dan je fulltime baan? Door heel Nederland? Sorry voor de vele vragen maar vind het zoiets leuks.

32 likes

Vreselijk van die middelbare lekker met de meiden vrouwen. Die bij ons komen met 3 mil vragen en geen idee hebben wat ze naar binnen gieten maar t is duur dus zal wel goed zijn.

2 likes

Het was net echt iets met mn date, zou gisteren met hem uit eten gaan om te vieren. Maar maandagavond is zijn vader gevallen en hij ligt in het ziekenhuis. Vind het moeilijk om uit de informatie op te maken wat er is, maar ik vermoed een laagbewuste/comateuze toestand die nog wel een tijd kan duren. Hij woont in het verre buitenland en mn date is daar halsoverkop naartoe gegaan, dus ik heb hem ook niet meer kunnen zien. Ik heb het knagende gevoel dat hij niet meer terug zal komen. Hij is enig kind, ik denk dat hij zijn moeder niet alleen gaat laten in zo’n moeilijke tijd en dat het nog een hele tijd kan gaan duren. Daarbij heeft hij objectief ook niet zo veel dingen die hem hier houden. Ik kan hem daar nu natuurlijk niet mee lastig vallen, maar mn hart voelt echt gebroken.

2 likes

Ik heb iets soortgelijks meegemaakt, vader werd ernstig ziek en heb jongen daarna vier maanden niet gezien. Als je wilt spuien, je bent welkom

1 like

Oh god wat een nare situatie zeg
 Lijkt me heel lastig, hoop dat jullie er wel beetje oké over kunnen communiceren komende weken (al is het ook lastig om veel van hem te vragen nu natuurlijk). Bah, hoop dat je je verhaal bij je omgeving kwijt kunt/steun hebt daar. Weet verder niet zo goed wat ik moet zeggen, hoop dat het goed komt!

2 likes