Ja ik zit altijd bij mensen in huis! Soms een paar dagen, soms een week, soms meerdere weken. Ik zit voornamelijk in en rond Amsterdam. Heb er nog wel een baan naast want ik kan hier niet van rondkomen. Ik woon als ik niet aan het oppassen ben bij mijn ouders dus als ik aan het oppassen ben heb ik lekker een plekje voor mezelf. Voor mij is dit nu hoogseizoen met alle vakanties, in de winter heb ik het een stuk rustiger. Dit jaar ben ik eigenlijk vanaf begin april tot half oktober volgeboekt met af en toe een paar dagen of weekje thuis. Super leuk om te doen!
Merkel stond vandaag weer te beven tijdens een ceremonie. Ben ik nou de enige die zich zorgen maakt? Dat kan toch niet gezond zijn?
Wat ontzettend leuk zeg! Zou het zo doen als het kon haha
Misschien is ie wel ziek, heeft ie wat onder de leden
Lief! Het is allemaal nogal koud op mn dak nu, maar als het voor mij ook wat rustiger/duidelijker is, zou ik het heel fijn vinden om even te spuien!
ie? t is een chick
Lijkt mij ook niet “zomaar” trillen, is haast schokken.
Excuseer mij, politiek is niet mijn afdeling.
Er was vanochtend een leuke klant en ze zei ja ik ben Grieks. Dus ik begon in het Grieks tegen haar te praten. Haar verbaasde blije gezicht was zo leuk haha
Natuurlijk! Geen probleem 
Zo meteen komt er ‘bezoek’ -> mijn oma met een vriendin en haar man omdat ik pedicure moet doen en ik zie er zo tegenop.
Toen ze vorige keer hier waren had mijn oma hele tijd commentaar op hoe vuil het huis wel niet was (ik had me de hele morgen uitgesloofd om alles op te ruimen en gedweild) dus ons huis was spik en span. Nu ben ik al de hele morgen ziek en voel ik me miserabel, plus heb ook het gevoel dat de baby aan het indalen is en dat voelt niet helemaal comfortabel. Ik moet de was nog doen en nog stofzuigen en over een uurtje zijn ze hier al en man wat zie ik er tegenop. Ons huis is echt een bende dus kan op voorhand al huilen bij wat ze nu weer zal zeggen.
Relax, adem in en uit. Probeer het hoognodige nog even te doen. Succes!!
Na meer dan 6 maanden wachten geweldig nieuws! (als je de omstandigheden ff wegdenkt) maar mijn studieschuld is kwijtgescholden
Echt een opluchting!
Het zou niks ernstigs zijn.
Zouden jullie iemand op marktplaats vertrouwen die perse geen gelijk oversteken wilt doen? Ze heeft wel 6 positieve recensies
nee, vind t onzin om dat niet te willen
Ach wat ontzettend zielig ziet er uit wel hoor 
Hmm ja ik ook eigenlijk haha, ze zegt dat ze een keer een week op het geld moest wachten daardoor. Maarja dat is dan pech denk ik haha, anders heb ik het risico dat ik straks geld kwijt ben en geen schoenen heb
Haha ja hallo een week, boeien
Dit weekend slaap ik op een festival en maandag vertrek ik naar Amsterdam… ik woon nog maar twee dagen in mijn kamer en het is zo’n troep
ga maar tassen halen bij de supermarkt en dingen inpakken ofzo