Wat je even kwijt wil #24

Ik heb iets verkocht op UW en diegene heeft nog steeds niet besloten oftewel de aankoop wel of niet voltooid en we zitten al op de derde dag. Waarom heeft iemand zo lang nodig? Gaat diegene het intussen een keer dragen ofzo? Beetje raar gevoel bij

Welkom bij UW :thumbsup:

Wat zijn jouw gedachtes erover waarom iemand dat zou doen?
Tot nu toe heeft iedereen het gelijk voltooid bij ontvangst dus dit is voor mij een first dus heb verder helemaal geen negatieve ervaringen wrmee

Heel vaak weten mensen niet dat ze dat moeten aangeven, toevallig laatst nog gehad. Toen heeft het 2 weken geduurd of zo en omdat de klantenservice onbereikbaar was heb ik haar opgezocht op Facebook en daar een bericht gestuurd, toen zei ze oooh sorry ik ben nieuw hier dat wist ik niet. Heb wel geleerd dat je veel geduld moet hebben op UW, gelukkig gaat het ook wel vaak gelijk goed :slight_smile:

O haha kijk mij gelijk negatief zijn :joy:
Oké ben benieuwd zal haar een bericht sturen.

Hard op lachen hahh

1 like

Ik ben de laatste tijd (maanden?) echt iedere dag wel duizelig. Vooral op momenten dat ik geconcentreerd naar iemand moet luisteren, staand of zittend. Heb al gegoogled wat er aan de hand kan zijn maar vind niet echt een duidelijke verklaring

Misschien ijzertekort?

Lage bloeddruk misschien? Of ijzertekort inderdaad. Of als het echt alleen gebeurt als je heel geconcentreerd bent, iets met je ademhaling? Raar/verkeerd ademhalen kan heel veel doen met hoe je je voelt, misschien eens proberen op te letten of je wel goed doorademt als je gefocust bent?

Oh wat leuk! Wij hebben nu een oppas die elke dag even langs komt maar als we ooit een keer wat lager weggaan zou dit echt ideaal zijn. Is omgeving Utrecht ook nog een optie voor je? (We hebben echt 2 superlieve dikke katers :innocent:)

1 like

@Luzarl Ik heb iemand die een kattenoppas zoekt van 30 juli tot 23 aug. Mocht je week in Amsterdam bevallen (:

1 like

Wat ik mij afvraag he, krijg je dan geld om op de katten te passen en daar in huis te wonen? Of hoe werkt zoiets?

1 like

Waar? Super tof en leuk dat je aan me denkt en ik denk dat ik het wel wil :heart_eyes_cat: ik stuur je een pb

1 like

Er zitten hier een paar meisjes in de trein die het er over hebben wat ze allemaal aanzichzelf gaan laten veranderen als ze achttien zijn :persevere:

Woehoeee ik ben afgestudeerd! :tada:
Ik zie net dat er een 7.5 is ingevoerd voor m’n scriptie, dus nét geen cum laude (wel als ik een 8 had), dus nu ben ik toch wel een soort teleurgesteld ook al vind ik dat stom van mezelf. Ik ben benieuwd of m’n scriptiebegeleider me ook nog persoonlijk mailt of dat dit standaardmailtje dat er een cijfer is vastgelegd het dan was, vind het wel een beetje vreemd.

57 likes

Wat goed! Kan me voorstellen dat je wel een beetje teleurgesteld bent dat het net geen cum laude is (weet ook niet of je daar nog iets bij zou kunnen praten) maar je mag hoe dan ook heel trots zijn op jezelf!

1 like

Lief, dankjewel!

1 like

Heeft iemand katten in New York of Barcelona waar ik op kan passen?

31 likes

Weet iemand of zo’n blue light filter op je bril echt wat doet? Het werd me net aangesmeerd bij ace & tate maar ik twijfel. Zit wel heel veel achter een scherm op mn werk

Mehh m’n vriend heeft vanavond een afspraak en ik ben laat thuis van waardoor we elkaar net mis zouden lopen, dus we hadden afgesproken dat hij iets zou koken wat ik op zou kunnen warmen. Maar nu is hij onverwacht al eerder weggegaan en eet hij helemaal niet thuis, moet ik alsnog zelf koken :angry:

1 like