Samen?
Neem ik wel mijn eigen kat ook mee.
Had dit laatst ook, ze twijfelde idd nog. Terwijl je alleen mag retourneren als het stuk of een andere maat is dan aangegeven.
Ik had vorige week ook iemand die het pakketje maar niet ophaalde van het pakketpunt? Lag er al anderhalve week. Heb maar gevraagd of ze het eens kon ophalen voor het retour ging
Positief gezien heb ik wel veel verkocht op UW dus moet ook niet steeds zo erover klagen #oneissueforummer
Lijkt me een puik plan!
Ik heb de laatste paar weken een raar rooster omdat het al half zomervakantie is op mijn werk. Mijn ritme was daardoor nogal verschoven. Gisteravond was ik pas heel laat thuis maar vanochtend moest ik ineens weer vroeg op waardoor ik vannacht maar kort geslapen heb en nu zoo moe ben. Ik lig inmiddels al op mijn bed te chillen en ik wil eigenlijk gewoon slapen, maar dat mag niet want dan kan ik vanavond weer niet slapen en zit ik morgenmiddag met hetzelfde probleem 
Ik heb zo’n filter in m’n bril. Vind de gelige/warmere kleur die het geeft wel prettig en merk dat ik zonder bril mn beeldscherm erg fel vind. Nadeel vind ik dat je het soms ziet op foto’s, de glazen zijn dus iets geler en dan krijg je een beetje zo’n 2004 anastacia gekleurde bril -effect.
Kun je de kleur van je scherm niet aanpassen? Ik heb een heel erg ouderwets computerscherm, maar ik kan hem wel aanpassen. Scheelt wellicht wel wat geld!
Nou mn gaatje vullen ging prima, niks gevoeld en van de verdoving ook geen last nu. Het meest kutte vind ik gewoon je mond zo lang open houden want mijn kaak houdt dat niet lang vol. Nu ben ik aan het kijken hoe mn vaders gebroken kiezen weer worden gemaakt 
Ik heb zonet m’n zalando bestelling zonder retourformulier geretourneerd 
Ben benieuwd of het goed zal gaan of niet
Hoe kun je het beste klagen bij New York pizza? Ze reageren niet op Twitter
Een vriendin zocht een huis en kon op korte termijn alleen iets vinden met een kat, maar zij heeft juist huur (nog veel ook, 750 per maand) moeten betalen terwijl ze dus ook voor de kat moest zorgen. Nu ik weet dat mensen betalen voor iemand in huis vind ik het helemaal een scheef verhaal.
@MissMarple
Verplaatst
Bij zalando doe je toch nooit een formulier in de terugzending? Ik geef het altijd online aan en plak die sticker erop en that’s it
Omg omg miss ga ik naar lizzo omggg
Tempooooo
Oh huh! Dat is wel echt heel krom ja! Dan zou je zeggen we staan quitte. Zij heeft een tijdelijk huis en de ander een oppas voor de kat.
Ik vind het eigenlijk helemaal niet leuk dat die processierupsen in zakken worden gestopt om verbrand te worden. Dat zijn levende beestjes. Daar ga je toch niet zo mee om.
Het was wel in een stad met woningkrapte, maar dan nog was 750 per maand echt véél geld.
Ja en zeker als je ook nog, toch wel, verplicht op de kat moet passen.
Inderdaad, een weekend weg zijn was niet mogelijk en ze moest ook controleren of hij wel binnen/buiten was etc. Nouja, wijze les voor de volgende keer om dan te onderhandelen over de huurprijs 
oh ja, ook waar. Ben echt in de war de laatste tijd