Wat je even kwijt wil #24

Ik had het geprobeerd bij Ace&Tate maar vond het helemaal niet fijn. Alles leek veel somberder ofzo. Misschien is het anders als je een minder sterke bril hebt of je de bril niet de hele dag draagt zoals ik. Ik heb 'm laten veranderen naar gewone glazen.

Ging 2 plantjes verpotten met m’n nieuwe potgrond die ik gisteren bij intratuin heb gekocht. Weet niet wat daar in zit, maar er zitten nu allemaal sneetjes in m’n vingers😩

Ohhh zo vet zie dat ze een concert gaat doen.
Heb haar op Best Kept Secret gezien, ik vond het echt fantastisch!

1 like

Er zitten dronken toeristen in ons complex en ik erger me echt de tering want ik wil zo slapen. :cry:

Kreeg ze wel een vergoeding voor voeding en andere levensmiddelen voor de kat? Anders vind ik het al helemaal bizar.

Ik krijg geen geld maar mag twee weken gratis in Amsterdam wonen dus daarvoor wil ik best de kat eten en drinken geven en lekker mee kroelen. Ik hoef niet eens de kattenbak te doen want die hebben ze niet en de katten hebben ook geen ingewikkeld voer of medicijnen, dus het is echt 15 min werk per dag ofzo.

5 likes

Ze heeft niks aangeschaft voor die kat, ze is gekke henkie niet :stuck_out_tongue: Kat heeft trouwens ook nog een kopje en glas (beide prijzig) omgestoten, dus nog meer kosten :’)

Ik heb besloten dat ik, nu in toch vakantie heb, het balkon ga opknappen. Nu heb ik allemaal leuke ideeën en echt zin om er mee aan de slag te gaan :grin:. Nu staan er namelijk 2 verrotte houten bistro stoeltjes en that’s it.

Dus als iemand trouwens nog tips heeft! Extra inspiratie is altijd welkom! Het is een vrij klein balkon, 1.30 bij 3 meter gok ik zo ongeveer

4 likes

Ligt er een beetje aan waar in Utrecht, maar je kan me altijd een berichtje sturen!

@FrozenFlame @ellegirltalk
Ja ik krijg er geld voor. Ik pas eigenlijk altijd op bij mensen die hun katten niet voor 3 weken (of hoe lang dan ook) in een pension willen stoppen, en het fijn vinden dat er gewoon iemand bij de katten is. Daarnaast vinden ze het ook een prettig idee dat er iemand op het huis past en ik zorg er altijd voor dat ze in een schoon en opgeruimd huis thuis komen.

5 likes

Ik voel me zo ontzettend naar, al twee dagen. Heb er expres voor gekozen om het niet mijn ouders te vertellen, omdat ik altijd te horen krijg dat mijn gevoel niet terecht is (mijn vader wordt altijd geïrriteerd en boos en mijn moeder gaat alles relativeren met als eindstand dat het overdreven is hoe ik me voel). Net moest ik mijn vader bellen om iets totaal ongerelateerds en hij was al chagrijnig denk ik, maar hij viel meteen naar me uit en omdat ik me al zo klote voel moest ik daarom huilen. Toen werd hij boos dat ik daarom huilde en heb ik uitgelegd dat ik me al een paar dagen kut voel en waarom. Toen werd dat afgedaan als overdreven en was hij ook nog pissig dat ik het niet eerder aan hem of mijn moeder had verteld. Terwijl dit precies onderstreept waarom ik ze liever niets vertel: omdat ik me daardoor nog rottiger voel omdat ik altijd te horen krijg dat ik overdreven reageer (deze keer moest ik maar naar een psycholoog want het is wel zorgwekkend dat ik zo kwetsbaar ben) en omdat er altijd nog iemand boos op me wordt omdat ze vinden dat ik overdreven reageer. Ben nu dubbel zo verdrietig als ik was toen ik het niet had verteld.

Knuffel. Weet niet wat er gebeurd is, maar naar dat je het gevoel krijgt te overdrijven. Niemand voelt jouw gevoel. Jij alleen voelt hoe je je voelt. :two_hearts:

1 like

Als je erom moest lachen vind ik het niet echt een reactie op wat ik zei :face_with_raised_eyebrow:

3 likes

Ben het met je eens en vind het ook gek dat mensen gewoon bomen verbranden!

1 like

Wat moet je er dan mee doen? Is daar een duurzame/diervriendelijke oplossing voor

Wat een vervelende reacties, zo buiten proportie ook en nergens goed voor. Niet gek hoor dat je je de situatie met je date aantrekt én dan dit er nog eens bovenop. Misschien als het is gekalmeerd eens tegen je ouders zeggen dat ze niet echt fijn reageren? Hoewel ik uit eigen ervaring weet dat dat vaak helemaal geen zin heeft… sterkte en succes. Hopelijk houd je date je wel een beetje op de hoogte van hoe het daar gaat en verdwijnt hij niet in het niks.

1 like

Wat ontzettend vervelend voor je dat je ouders zo reageren. Jouw gevoel is er gewoon en het mag er ook zijn. Ik snap dat je het eigenlijk niet wilde vertellen. Misschien eens met je huisarts bespreken waarom je je zo naar voelt? Hulp zoeken is zorgen voor jezelf. En je hoeft het echt niet alleen te doen.

1 like

Update: ze was blij en moest keihard lachen :joy::joy:

9 likes

Laat ze gewoon en ga niet onder een eikenboom zitten. Of weet ik veel. Vond het gewoon niet leuk om te lezen dat er heel normaal wordt gedaan over het in een zak stoppen en verbranden.

2 likes

Nee is het ook niet natuurlijk!

Ik snap dat niet iedereen hier voor zijn rust komt maar er word gewoon keihard op muren gebonkt en ze zijn aan het schreeuwen. Durf er niet naar toe en de receptie is al dicht. Loop lekker 500m naar het strand en ga daar zuipen (daar zitten ook barren dus niet dat andere hotels er dan perse last van hebben).