Vlondertegels,
Een (klein)bankje of lekkere stoel.
Kussens
Muurcanvas
Veel planten in mooie potten
Ik vroeg aan een vriendin hoe het met haar gaat, krijg ik een bericht terug over haar baby. Ik vraag toch âhoe is het met JOUâ en niet âhoe is het met JE BABYâ. Heb volgende week met haar afgesproken en weet nu al dat ze de hele dag over dr baby gaat praten.

Ik heb zo veel zin om weer iets doms met mân haar te doen. Heb jarenlang kleurtjes gehad en heb het nu al best een poos ânatuurlijkâ (geverfd) rood/ginger. Ik heb geen zin om het helemaal te bleken en wil eigenlijk ook helemaal niet van deze kleur af want het staat me vet goed. Ik heb het ook een poos bruin gehad met een groene of gele onderlaag en dat was heel tof maar voor mân gevoel staat alles raar bij rood?
Ik snap je probleem hoor. Helaas worden die beesten een steeds groter probleem en hoef je ook echt niet onder een boom te zitten om die haren op je te krijgen (heb ik in elk geval niet gedaan en heb nachten slecht geslapen van de jeuk)
Herkenbaar. Dan app ik iemand: hoe is je vakantie in Frankrijk? Goed aangekomen? En dan krijg ik een foto van haar dochter in het gras terug en verder niets. Ok, goed gesprek.
Ik ben op vakantie en loop de hele tijd bh-loos rond. Heb echt een hekel aan die dingen maar thuis durf ik dat niet. Wat heerlijk zo! Ik draag ze sowieso alleen maar om wat buste te creëren want heb maar een klein B cupje.
Misschien een pony of een stuk eraf?
Was gewoon aan het flirten met een te jonge jongen terwijl ik onder de croissant kruimels zit⊠triest
Ja ik ga morgen naar de kapper en ga het anders laten knippen dan normaal (geen pony want dat staat me helaas niet) dus ik hoop dat dat helpt!
Ik heb zo een date en ik vind het zo spannend.
Een jongentje in de trein is helemaal trots op de vakken waar hij goed in is op school. En zijn zure oma zegt uit het niks âMja jij hebt misschien wel andere dingen waar je niet goed in bentâ waar is dat voor nodig. Vervolgens noemt hij iets wat hij minder goed kan. Gaat zij het heel wijs uit leggen. Het duurt even voordat het jongentje snapt wat ze bedoelt ( was ook een wazige uitleg) zegt ze " Snap je wat ik bedoel of nog niet". Nouja zegâŠ
Jaaaa ik ga ook!!! Vriendin kon vanmorgen ineens al kaartjes kopen via voorverkoop dus yessssssss
morgen gaat het plan helaas niet meer door dat mijn vriend en ik hadden
wie o wie nog een leuke last minute idee om te doen? een heel dagje hebben we!
Misschien naar een pluktuin, wandelen en daarna uiteten oid?
JAA ME 2 heb ze net besteld!! Zooo blij
YESSS
Ik heb volgende week een interne sollicitatie en ik vind het spannend.
Niemand van mijn afdeling weet het, oke mijn manager waarschijnlijk (door het mt).
Woow haha dit is zo lullig om te zeggen tegen iemand
Awh ik stond net in de rij bij de supermarkt en vooraan stond een vrouw met een huilende baby. Een random vrouw die achter haar stond bood aan om de boodschappen in te laden zodat de vrouw haar baby kon vast houden. En dat is uiteidelijk nog gebeurd ook. Vond dat zo attent 
Ik word echt blij van zulke dingen.
Nee joh is niet triest, you go girl!