Wat je even kwijt wil #24

Ik zie wel eens vaker dat je voor een ander invult wat die gene bedoelt en dat die gene het vast super kut zal bedoelen. Daar heb je alleen jezelf mee. Als je er mee zit zou ik gewoon een gesprek aangaan. Waarschijnlijk valt het allemaal mee. Het is namelijk gewoon feedback waar je iets van kunt leren. Ik denk namelijk niet dat ze daarmee bedoelen dat je super veel moet praten.

19 likes

Ik ben zo moe! Eerste vrijdagavond in de nieuwe stad en wil het liefst nu mijn bed in. Denk dat ik dat zo ook maar gewoon ga doen.

Comfort food halen en Stranger Things kijken!

5 likes

moet echt nodig boeren maar zit in de trein, heeft iemand dé tip?

Gewoon doen

7 likes

Gewoon mond dichthouden en laten gaan? Ik kan boeren echt niet inhouden :face_with_hand_over_mouth:

3 likes

Hmm ben iets vergeten door te sturen wat niet belangrijk is, maar een collega vroeg of ik het vandaag kon doen en ik had ja gezegd. Twijfel of ik het dan als ik thuis ben moet doen, zodat het uit mijn hoofd is en die collega noet kan zeggen dat ik het ben vergeten. Of gewoon maandag

afbeelding
Of zo

4 likes

Ik wil bezuinigen maar ik ga naar action om daar mandjes te kopen die ik niet nodig heb. En bij het stallen van m’n fiets zag ik een leuke man (hij zag mij ook) maar het is pas 1 week uit met m’n ex dus ik ben nog helemaal niet aan mannen toe. Ik weet niet wat ik wil.

1 like

Keihard boeren een random iemand aankijken en dan heel verontwaardig zeggen “Pardon?!?!”

5 likes

Ik wil even iedereen tot appelmoes slaan Ik ben een hangry bitch die het haat als ze langer moet wachten tot dat ze kan eten.:roll_eyes:

1 like

Ik voel me net in Groundhog Day. Ik heb daarnet m’n douche uitgebreid staan kuisen en m’n benen geschoren; ik heb de was uitgehangen en heb een uur Spaanse Skype-les gehad. En nu ga ik Ă©cht douchen (en haar wassen), nog meer was uithangen en over een uur heb ik weer Spaanse Skype-les. :joy:

(Ja, dit is een bizarre planning, maar het moet door omstandigheden helaas zo.)

2 likes

Met of zonder mais en sperzibonen?

1 like

Ja, ik wilde voor het eerste gaan, maar net zag ik toch iets vreemds(het is met cijfers) en wil ik dat graag laten controleren. Daar wacht ik sowieos vandaag al op, maar diegene had geen tijd. Nouja, maamdag dan!

1 like

Ik zit dus, in mijn eentje, in een vol restaurant. Ongemakkelijk

1 like

Waarom?

Omdat t tussen mn oren zit :rofl: maar vind t nu wel prima

1 like

Ik vind het idee van vlees eten in het algemeen niet heel aantrekkelijk, maar nu ruik ik de blinde vinken van de buurvrouw en nu verlang ik daar echt naar. Meer ook vanuit nostalgie ofzo, als mijn vader die maakte vond ik dat zo lekker, hij noemde ze altijd schele mussen :joy:

4 likes

Mochten jullie het willen weten. De perzikijsjes van de ah zijn net zo lekker als de perenijsjes :grimacing:

7 likes

Ik ben extravert en heb vaak genoeg gehoord dat ik wel eens to much kan zijn (luid of aanwezig ofzo) het komt zeker voor. Ik denk dat je niet teveel moet vastklampen aan het woord introvert. Maar je zou kunnen vragen wat zij er mee bedoelen. Miss willen ze dat je meer input brengt omdat ze je ideën rnzo goed vinden. Maar ben jij net teveel op jezelf ofzo.

6 likes

Dit was ook mijn commentaar op stage haha dat ik meer moest vragen dus ben ik maar dingen gaan vragen die ik al wist tsja als dat helpt voor de beoordeling

1 like