Wat je even kwijt wil #24

Het is een ongeschreven regel dat mensen die hun liefde voor croissants uitdragen gewoon woest aantrekkelijk zijn. Dit niet op de kruimel nemen aub.

3 likes

Ja opzoch ik zag er uit als een sexy wild beest met kruimels op mn gexicht boobs benen en in een circle om mij heen hahaha.

2 likes

Komt vast goed!!! :blush:

1 like

Zou even je bloed (en bloeddruk) laten testen bij de dokter.

Thanks, en de rest ook thanks. Neem het zelf nooit zo serieus maar het duurt nu wel erg lang en het wordt vervelend. Zal eens een afspraak maken.

En?

Heb de afgelopen week twee keer de vraag gekregen “wanneer mijn vriend en ik er eens een keer aan gaan beginnen” (en dan gaat het over het krijgen van kinderen). Vind het zo vervelend dat mensen hier echt niet subtiel in zijn. En word er zo boos en verdrietig van. En sta elke keer dat iemand daar iets over zegt met mijn mond vol tanden.

Achtergrond informatie: Ik denk dat ik geen kinderen wil. Weet dat niet zeker maar heb nog nooit het gevoel gehad dat ik ze wel wil. Ik voel mij schuldig tegenover mijn vriend omdat hij heel leuk is met kinderen. Hij weet dat ik denk ze niet te willen. Maar dan zie ik hem met onze nichtjes en neefjes om gaan en hij kan dat zo goed, en dan voel ik mij schuldig. Het is, behalve dat ik mij soms schuldig voel, geen punt tussen mijn vriend en mij. Alleen mijn stom schuldgevoel (wat nergens op slaat, want ik ben hem niets verschuldigd) zit mij in de weg.

Wat zeg je als mensen dat soort opmerkingen maken?

1 like

Kak! Ik kom er net achter met aanmelden voor D. Zijn basisschool dat alle scholen een wachttijd hebben en dat je ze het beste rond hun 2e verjaardag kan aanmelden.

D. Wordt over 3 weken 3.

Ik dacht ik ben nu ruim op tijd
wist ik veel :expressionless:

Wat moet ik nu dan? :disappointed_relieved:

in het zwanger en kind wjekw topic is het hier vandaag ook over gegaan!

1 like

Aah lastig! Misschien de gemeente bellen of contact opnemen met de betreffende basisscholen? Hebben ze allemaal een wachtlijst? Want niet elke school heeft dat volgens mij

Nee! Geen pijn. Dus niks wijzer.

Ik heb al tijden last van mijn rug, hoofd, handen, ellebogen en knieën. Dus ik naar de huisarts en naar de fysio. Volgens iedereen is alles een uitstraling van de pijn in mijn rug.
Er is nu dus van alles aan mijn rug gedaan, dus daar heb ik minder last van. Van mijn hoofd nu ook minder, maar mijn gewrichten doen nog steeds pijn. Dat kan dan toch geen uitstralingspijn meer zijn? Ik voel me alleen steeds niet serieus genomen. Kan nauwelijks meer een pen vasthouden man.

Een beller is sneller, dus je kan vast even bellen met de school van jouw keuze voor advies?

Maar wel chill dat je dan dus wel gewoon avocado kunt eten, toch?

Ik ga vrijdag naar de kapper maar heb mijn hele hoofd onder eczeem zitten en de vorige keer maakte kapster al lullige opmerkingen over mijn haar dus ben benieuwd wat ze nu gaat zeggen

Ja true!

1 like

Ik vind het heel vreemd dat ze eerst zeggen “ja het was warm en ze had te weinig gedronken” en op een dag dat dat excuus niet werkt, zeggen ze “het is ‘iets mentaals’”.

@Boommm ik vind het ook echt heel sneu. Ik kan me ook voorstellen dat zo’n belangrijke dame gewoon weer opgelapt wordt, omdat er teveel belangrijke zaken zijn waarvoor zij nodig is. Ik hoop dat het meevalt en er erger uitziet dan het is.

Echt vervelend :frowning: Als ze nu nog een keer een lullige opmerking en maakt, zou ik naar een andere kapper gaan.

Ja of ik ga gewoon iets lulligs terug zeggen want vind de kapsalon wel fijn :thinking:

Jaa, maar schiet je daar nou wat mee op? Dan ben je net zo “erg” als zij :joy: Of anders gewoon laten weten dat je die opmerkingen niet chill vind

2 likes