Dan knipt ze je haar expres scheef.
Ik heb de laatste tijd al veel pakketten bij een ophaalpunt laten bezorgen en ben nu bang dat ze me gaan herkennen terwijl het niet per se iets is om je voor te schamen. Twijfel nu om voor een andere te kiezen, maar die is weer verder.
Mijn adoptieopa is overleden. Aan de ene kant voel ik me kut en andere kant ben ik opgelucht. Hij had een hekel aan mijn vader en ons, maar zijn stiefkinderen en aanhang vond hij kennelijk wel goed genoeg.
Nouja, dit hoofdstuk is nu afgesloten. Misschien wordt het tijd om op zoek naar mijn biologische oma te gaan
Ik kan echt niet wachten tot de bouwvak begint, want dat betekend dat mn vriend 4 weken bij mij is en ik dus niet hoef te koken.
Klinkt ingewikkeld. Sterkte in elk geval!
ik heb vandaag een hike van 7 uur gemaakt en nu is m’n knie officieel kapot. bij het dalen doet het zo’n pijn, ugh. maar ik heb net m’n koffer gepakt en ga nu wijn drinken in bed en dan morgen naar NL 
Ik denk dat ik hier maar aan mee moet doen:
Vroeger eens coyote ugly gezien toen k puber was en nu weer en jezus wat slecht hahahha
Ooooh afgrijselijk
Net als die wedstrijd om het beste Vredenburg ontwerp en ze alle 5 lelijk als de nacht waren en toen die ene won met die mozaïek van dingen die je op de markt kon kopen, alleen zie je niks van die afbeeldingen tenzij je op een dak staat en de kleuren en stenen zijn al helemaal vies en scheef.
Love Utrecht
Ik was vandaag in een pretpark en wilde in een achtbaan gaan. Ik paste er alleen niet in en moest er uit om in een ander karretje te gaan waar een iets grotere riem was. Heb me al lang niet meer zo slecht gevoeld. Vooral toen ik zei tegen m’n pa hoe ik me voelde en hij zei; het is je eigen schuld. Nou thanks
Omg ik heb al een top jaar en nu zie ik dat The opposites samen gaan optreden. Omg mijn hart. Nu hoef ik me niet meer schuldig te voelen als ik hun oude muziek luister en steeds denk " toen zongen ze dat ze bffs waren en nu hebben ze ruzie
"
Die moeder in Sweet home sextuplets is echt bijzonder. Zoveel liefde voor alle kindjes (ze heeft er 9). Ze is zo lief voor allemaal en alles wat ze doet is voor die kindjes.
Klinkt heel ingewikkeld en snap er inhoudelijk niet veel van.
Klinkt ook alsof je veel hebt meegemaakt en ook nare dingen. Ik hoop dat dit je wat rust geeft 

Oh nee, wat naar! En hoe tactloos… Ik hoop dat je toch een leuke dag hebt gehad!
Nu ik meer werk en een ex on the beach verslaving heb kan ik het forum echt niet meer bijhouden zoals ik eigenlijk wil. Wel fomo in dit topic hoor. Heb echt dagen en uren te kort in een week voor alles wat ik zou willen doen.
Oh dat is heel typisch?! Mijn scharrel(arts) had dat ook laatst en toen noemde hij de naam ervan en zei hij dat het typisch is voor afdalen. Gaat vanzelf over zei hij.
(Kijk leer ik toch nog iets buiten greys anatomy om)
Goed juist! Beter daar dan niet thuis zijn tijdens het bezorgmoment.
Voel me stom dat ik nu niet veel reageer op het forum maar dan wel iets over mezelf wil posten. Maar ik wil m’n vriendinnen niet lastig vallen en wil hun oordelen/meningen niet. Ik wil nu eigenlijk heel hard geknuffeld worden.
Ik loop heel gefrustreerd op verschillende vlakken. M’n date heb ik maar 1 uurtje in 2 weken gezien omdat hij alleen maar werkt, eet en slaapt. Ik mis hem heel erg maar hij moet bepaalde projecten afkrijgen tegen bepaalde deadlines. Zo zo kut.
Ik ben op zoek naar een appartement met een vriendin maar we verschillen zo op bepaalde vlakken… Ben echt bang dat we niks vinden of dat we ruzie krijgen. Ik haat dat appartementenjagen, geeft me zoveel stress.
Op schoolvlak loopt het niet helemaal lekker. M’n werk is ook niet zo leuk meer.
M’n kat moet allerlei medicatie krijgen 3 weken lang en het is zo kut omdat hij er echt vervelend van wordt.
Het zusje van een hele goede vriendin van me heeft zichzelf vh leven beroofd na jarenlang zware depressies en zm pogingen. Ik had ook contact met het meisje en het is zo raar dat ze er niet meer is. En ik voel zo mee met m’n arme vriendin. God ik vind het echt zo zo kut.
Ik heb de hele dag overal lopen janken. In de trein, op de bus, op werk, op kot, op straat. Ik voel me zo zo zo gefrustreerd en weet niet wat aan te vangen met mezelf.
Ik zit nu Hufterproof te kijken en echt, wtf haha. Ik vraag me echt af hoe ik in zo’n situatie zou reageren…