Wat een kutdag, hele dikke knuffel en veel sterkte 

Ten eerste, voel je alsjeblieft niet bezwaard om hier dingen te delen! Ik zou je het liefst een dikke knuffel willen geven, een dekentje en heel veel thee en chocola. Ik hoop dat iemand in het echt dat kan doen.
Het klinkt alsof je echt veel voor je kiezen krijgt de laatste tijd. Is er iets wat je kan schrappen?kan je bijvoorbeeld hulp vragen bij dat schoolvak, of het doorschuiven naar komend jaar?
Het is logisch dat je even overloopt, het is helemaal niet erg om dan veel te huilen. Ik hoop dat je ook wat mensen in je omgeving hebt die je op kunnen vangen. Als je wilt spuien, ben je altijd welkom om een berichtje te sturen!
Sterkte ook met het verlies van dat meisje. Mooi dat je met je vriendin meevoelt, maar weet dat jij ook verdrietig mag zijn en om haar mag rouwen.
Ik weet verder niet zo goed wat te zeggen, maar ik leef met je mee en ik zou je het liefste willen knuffelen.
Godver lig al een half uur in bed te proberen om minder benauwd te worden, maar niks helpt. Het ging laatste tijd veel beter, tot nu dan 
Ik zit m ook te kijken en vind m nog steeds geweldig
Knuffel!
Misschien tmi maar mijn vriend doet dit wel 

Hele dikke knuffel! 
Het kijkt lekker weg maar verder vind ik het hilarisch haha
Maar bij ons kun je er langs vegen. Dat is bij zo’n wiebelig uiteinde veel moeilijker denk ik. Maar ja deppen kan wel.
Ik snap je helemaal. Het zijn ook allemaal van die super frustrerende dingen en dat laatste is natuurlijk helemaal super heftig! Je moet je totaal niet bezwaard voelen als je even over je frustraties wil posten. Daar is dit forum toch immers voor? Hele dikke knuffel iig!
echt?! ik heb het al sinds oktober en het lijkt alleen maar erger te worden. als in, na een hike gaat het vanzelf over maar de eerstvolgende keer is het nog erger weer terug 
Verleg je aandacht. Kun je nu lezen of een filmpje kijken op YouTube? Dan geef je het vervelende gevoel geen aandacht.
Hopelijk slaap je straks goed.
Mijn vriend veegt het wel af. Met wel een beweging om het uit de plasbuis te duwen (??)
Ja zo diep weet ik het ook niet!!

Hij had het pas na 1 hike en zei dat het vanzelf over zou gaan. Misschien dan toch even iemand raadplegen die een wat uitgebreidere achtergrond heeft dan 11 seizoenen greys anatomy en een bijdehante scharrel!
Zit de pijn aan de zijkant van je knie?
https://www.hierhebikpijn.nl/aandoening/1/tractus-iliotibialis-frictie-syndroom
Misschien sowieso wel goed eens een fysio ernaar te laten kijken?
Hij veegt niet echt maar dept meer, maar hij blijft dat ik weet niet plakken
. Hoor hem er in ieder geval nooit over klagen 
De parade in den haag? Lekker sangria drinken en in de zweefmolen
ja precies dit!! ga dan toch na m’n vakantie maar eens even richting de dokter en dan naar de fysio. thanks