Wat je even kwijt wil #24

Jullie kennen Ben en Ruurd wel toch? Van deze swingende hit:

Ruurd zingt in deze clip dus alles in super slecht Spaans, zoals una terazza nos dieeeevertienosj en dat werd een meme. Ze worden door Dumpert als een soort Zanger Rinus neergezet en mensen maken ze belachelijk.

Had dus iemand onder die video een reactie geplaatst en die reactie van Ruurd is zo heerlijk puur.

22 likes

Dit. Elke. Keer. Weer.

Tante Pollewop: * lekker fris en fruitig schoongeboend en ingesmeerd. Geen vuiltje of zweetje meer op het lichaam. Ruikt naar de hemel*

Darmen van Tante Pollewop: OK JONGENS HET IS WEER TIJD, HIER KOMTIE! JABADABADOOOOOOOOOOO

En dan is mijn douche ritueel klaar.

15 likes

Het kan nog steeds vanuit je rug komen hoor, dat hoeft met 1 behandeling niet meteen over te zijn.

Ik heb ooit uitstralende pijn gehad vanuit m’n rug naar m’n arm en hand en daar heb ik toen meerdere behandelingen voor gehad. Het enige wat overigens echt geholpen heeft is mijn rug sterker maken door sport. (En ik had RSI dus gebruik nooit meer een muis, maar altijd een Wacom tablet met pen, dat helpt ook).

1 like

Omg Mn telefoon selecteerde net dat JABADABADO en toen ik dat weg wilde klikken drukte ik per ongeluk op zoek op en toen kreeg ik allemaal afbeeldingen zoals dit

Zie nu je darmen zo voor me.

21 likes

Verklaart wel veel. Allemaal knopen in m’n darmen

2 likes

Mijn huisbaas is zo’n lieve vrouw. Ik appte net even dat het me gelukt was het internet weer aan de praat te krijgen (super simpel overigens). Stuurt ze terug: goed zo meisje :muscle:

Het is echt zo’n oude vrouw die 10 jaar doet over een appje. Is toch te lieffff?

En toen ik laatst op vakantie was en ze hoorde dat ik oorontsteking had heeft ze me de hele week allerlei remedies en recepten gestuurd.

:heart:

29 likes

Ik voelde me de hele dag al een beetje mwah
 Piekeren en in mijn gedachten enzo, nergens zin in. En nu heb ik 1 rode wijn op en voel ik me helemaal chill en vrolijk. Meestal heeft alcohol daarom wel een fjjn effect. Maar voel me hierdoor ook een beetje een kneus. Like als je dit herkenbaar vind :crazy_face:

9 likes

Ik heb net een huilbui gehad omdat die horror mensen naast ons nog steeds lawaai maken en met alles aan het smijten zijn. Baal echt dat er geen nachtreceptie is want dit kan echt niet.

Ah nee dat is zo klote, ik snap heel goed dat je je daar kut om voelt :frowning: Ben je op vakantie omdat je het hebt over nachtreceptie?
Heb je oordopjes of kan je daar nog aan komen?

Ik heb net mijn beautyblender in een pan met water gedaan en die staat nu op het vuur en ik lig in bad dus kan het niet in de gaten houden. Eigenlijk heel gevaarlijk. Waarom ben ik zo

Welke vergekijingssite heb je gebruikt? Overstappen van energieleverancier staat ook al een half jaar op mijn to do lijst

Ik quote mezelf maar even. Date was leuk en hij wil me ook wel vaker zien zegt die. :smiley: Alleen jammer dat ik te pussy was om hem te zoenen. Leuke jongen wel, leuker dan op de foto’s haha. (Waar hij ook leuk is hoor maar in het echt was het nog wat beter)

Edit: Ik zie hem waarschijnlijk over een paar dagen weer haha.

27 likes

Ik was heel onverstandig vanmiddag want ik ging ‘even’ slapen, terwijl ik weet dat ik dat niet kan, dan word ik uren later pas wakker. Morgenochtend moet ik weer vroeg opstaan, maar ik ben nu totaal niet moe. Dus ik ben nu net maar begonnen met het schoonmaken van mijn hele huis :woman_shrugging:

Als morgenochtend mijn wekker gaat ga ik echt huilen hoor, maarja de andere optie is dat ik nu een paar uur klaarwakker in mijn bed ga liggen, dan kan ik beter nog wat nuttigs doen. En morgen wakker worden in een schoon en netjes huis is ook wel heel fijn, het is al een week één grote vieze bende hier.

4 likes

Wow dat je nu nog je huis schoon gaat maken, maar wel een goed idee!! Ik hoop voor je dat je zometeen lekker kan slapen

1 like

Ik haf aan het begin van de avond een schoonmaakaanval (die voor vrijdag gepland stond maar die ik eigenlijk een week geleden had moeten hebben) en nu lig ik in een schoon bed in een schoon huis en dat is echt zo lekker. Je gaat heel blij zijn met jezelf straks.

7 likes

Mijn nachttrein gaat over 4 uur en ik zit nu nog druk te tikken om een deadline te halen, het zal eens niet zo zijn :cry:

1 like

Ik weet dat er wel eens iets in de trant wordt gezegd van: als boemboem een paar kilo lichter was dan ‘wist ik het wel’/‘zou ik haar wel doen’/zou ze ‘perfect’ zijn.
Via via, of dat ik het per ongeluk hoor. En ik ben het hier dus oprecht zo mee eens.
Vind het ook niet erg dat dit gezegd wordt want ik heb ook zo mijn voorkeuren mbt uiterlijk.

1,5 jaar geleden woog ik 10 kilo minder en vond ik mezelf zoveel mooier en ik voelde me ook echt zoveel beter, mentaal, fysiek, gewoon alles. En het feit dat het er nu nog steeds aan zit en ik al 2689 startmomenten heb gecreĂ«erd om die kilo’s kwijt te raken verbaast en betreurt me zoooo. Hoe kan het zĂł moeilijk zijn om toe te werken naar de “ik” waar ik gelukkig mee was?
Hoe heb ik op dit gebied zo weinig discipline terwijl ik op alle andere gebieden zoveel discipline heb?

Dit wilde ik dus gewoon even kwijt. Haha

2 likes

Jaa dat is echt het beste gevoel ooit :blush: Ik ga dan zelf ook altijd nog even douchen als ik klaar ben met schoonmaken, dan voelt het alsof mijn hele leven schoon en fris is ofzo, ikzelf, mijn bed, mijn huis, alles!

4 likes

Klote kat ook maar naar buiten gedaan. Met d’r kut gemiauw.

-chagrijnig want al wakker vanaf 02.30, nu fucking 5 uur-

EDIT. Omg er blijft hier nu ook nog eens buiten een alarm afgaan. Laat. Me. Slapen. Pleaaase.

2 likes

Wat een kutweer, ik heb al 3 dagen volle bak hoofdpijn door dat gekke gedoe.