Waarom kun je je studiegenoten nu niet meer onder ogen komen? Ik snap ‘m niet
Wat bedoel je met kutweer? Want dit weer is eigenlijk normaal toch?
Ik zit effe zo te mijmeren (werkontwijkend gedrag) en als je een kind hebt, ben jij opeens de “volwassene”. Je gaat dan met andere moeders overleggen en dan ben je gewoon zoals je je eigen moeder vroeger zag. Ik heb geen idee hoe dat dan gaat, want voelt het dan niet alsof andere moeders volwassener zijn dan jij? Of werkt dat niet zo? Want ook met kinderfeestjes en spelen bij jouw kind enzo word jij geacht de volwassene te zijn.
Ik ben geen moeder maar wel docent op de middelbare en als ik als mentor dan een oudergesprek heb, ben ik dus de docent (ik ben 28) die samen met de ouders iets bespreekt met de leerling als de ‘volwassenen’. En vaak zit ik er echt van: vertel ik geen onzin? Nemen die ouders me wel serieus? Zij zijn toch veel volwassener? Hoezo nemen ze dit van me aan? 
Dusss ik vraag me ook af of dit zo blijft, ook in situaties die jij beschrijft. 
Ik denk hier ook vaak over na, om mij heen begint iedereen aan kinderen maar in mijn hoofd zou dat over 10 jaar ofzo pas ‘kloppen’ met hoe ik er tegenaan keek vroeger. Inderdaad dat dat echt volwassenen waren (oud) en naast een ouder zijn verder niet echt een identiteit hebben ofzo haha
Ik slaap de laatste dagen echt heel slecht. Als ik het zo lees hebben meer mensen hier last van?
Hahhaa, ja dat. Alsof je niet weet hoe het “achter de schermen” eraan toe gaat.
Was laatst iets passen in een kledingwinkel, en toen hoorde ik een vrouw tegen haar dochter van een jaar of 12 zeggen: “Ja, is leuk. Maar ik wil nog even kijken wat je vader ervan vindt.” en toen dacht ik: O mijn god, ja, die vrouw en die man hebben ook nog gewoon een relatie en zijn natuurlijk ook geliefdes en niet “toevallig twee mensen die een kind hebben”.
Zometeen mijn scriptieverdediging. De zenuwen omg 
Kan jij! Je hebt niet voor niets je scriptie geschreven, dat zit allemaal in je hoofd. Succes! 

Succes!!! 

Ik ben op vakantie inderdaad. Het hield pas om half vijf op.
Gelukkig was het de laatste nacht op deze plek en zitten we nu op een andere plaats. Het is wel echt bizar want deze mensen waren naast dronken ook zo agressief dat ze hun deur, stoelen en glaswerk hebben gesloopt.
Ik ben zooo blij met mn nieuwe telefoon, ik laat m ook aan iedereen zien en sommige geven natuurlijk geen fuck
Druk m nog net niet onder de neus van het kassa meisje KIJK DAN!!!
Ik vind trello handig en ook Evernote.
Dat bepalen wij zelf wel.
Verheugde me hier sinds gisteravond al op, ontbijten met leftover pizza 
Haha ben zwanger en wacht nog steeds op iemand die zegt: “ja dit gaat dus niet door hé, je bent nog lang niet volwassen genoeg, jij kuiken”
Is dit een hele creatieve versie van ‘een of ander’ ?
Ik ben aan het surveilleren bij een soort examen en een man moet steeds zo hoesten en probeert het krampachtig tegen te houden, zo sneu. Kan me helemaal voorstellen hoe ongemakkelijk je je dan voelt. Hij heeft al wat gedronken maar dat helpt niet 
Ik ga binnenkort eens vragen aan mijn moeder of ze zich zo vroeger ook voelde (en aan de andere net pas moeders zie ik ken) maar ik hoor daar verder nooit iemand.
of misschien is het tegenwoordig een ander verhaal en ben ik gewoon een typische millennial van deze tijd zonder de moederlijke gevoelens die men vroeger misschien sneller had ?
Ik heb een kaartje voor m’n teamleider om hem te bedanken voor dit jaar (ik ga van baan wisselen), maar schrijf ik daar ‘liefs’ of ‘groetjes’ in? Contact was altijd wel informeel, maar ik twijfel…