Wat je even kwijt wil #24

Heb je gestofzuigd om 1 uur in de nacht? Mijn buur ging dat doen gvd ik was ik echt pissig.

1 like

Mag je hem op de gang even laten uithoesten en dan weer terug laten komen?

of afsluiten met: Het beste!

RupiKaur.

1 like

Het is al gestopt gelukkig! Hoop voor hem dat dat zo blijft.

1 like

Ik zou denk ik voor groetjes gaan!

1 like

Ha ik herken de struggle. Ik had dit bij 2 mensen. Bij de één had ik liefs gezet omdat ik dat ook bij kaartjes voor mijn collega’s had gedaan en in die schrijfflow zat, bij de ander dacht ik hm best gek om liefs te schrijven. Heb ik daar groetjes van gemaakt. Hoop niet dat ze elkaars kaart hebben gelezen :’) Ik zou er denk ik dus groetjes van maken of hartelijke groet.

1 like

Als de rechter in een hoger beroep zegt “Die datum doe ik uitspraak” kan de uitspraak dan toch later zijn?
En kun je daar dan achter komen als je zelf geen partij bent in de rechtzaak?

Ik ben aan het zoeken naar een uitspraak die deze week gedaan zou moeten zijn, maar ik kan niets vinden.

Ik heb ook een nieuwe telefoon maar ik duw vooral m’n hoesje onder iedereens neus hahaha KIJK HET GLITTERT EN BEWEEGT!!!

3 likes

Volgens mij wordt dat niet openbaar gemaakt altijd, die wijziging van uitspraak, maar weet het niet zeker.
Maar ik wilde vooral kwijt dat de uitspraak soms ook later pas online staat, en niet direct al in diezelfde week. Dan moeten er nog dingen worden aangepast etc.

1 like

Ja, had al wel gezien dat er wat vertraging in lijkt te zitten.
Ik ben gewoon te ongeduldig waarschijnlijk. Het is een spannende uitspraak in mijn werkveld en ik word constant gevraagd of ik al wat weet.

1 like

Het artikel in NRC koppelt dit aan millenials. Volgens mij is de behoefte aan sexuele keuze vrijheid al in de jaren 60 vorige eeuw ontstaan. Tegenwoordig plakken we graag een etiket met naam erop.

Ik heb dit wel eens tegen een schoonbroer gezegd toen ik helemaal klaar was met zijn gezeur.
Dat was inderdaad niet slim, want toen kwamen er allemaal argumenten die mij moesten overtuigen :roll_eyes:

1 like

Het is sowieso absurd om te bedenken dat mensen geboren in 2000 nu al volwassen zijn. 2000 was gisteren!

En ik dacht altijd dat als je kinderen krijgt je heel stabiel bent, alles weet, nooit twijfelt. Dus ik verwacht nog een wonder komende maanden.

10 likes

Wat ontzettend vervelend, het klinkt uit je verhaal dat alles tegelijkertijd mis gaat. Dus geen wonder dat je jezelf rot voelt.

1 like

Een heel mooi boek ja!

1 like

Dank je!
Den Haag. Ik stuur je wel even een pb.

Ja, met nog muziek er bij aan ook!

In het gebouw waar ik woon is alles super goed geïsoleerd, je hoort helemaal niks van je buren. Mijn buurman houdt af en toe een feestje en als ik dan 's avonds door de gang langs zijn deur loop hoor ik er vaag wat van, bij mij binnen krijg ik er niks van mee :grinning:

In mijn vorige studio in een oud pand ging ik niet midden in de nacht stofzuigen hoor.

1 like

Volgens mij verschilt dit per man maar ik denk idd dat de meesten dit niet doen. M’n beste vriend zegt wel dat ie dat doet. Denk dat het merendeel het een beetje uitschud haha. Vind het opzich niet smerig ofzo. En ik denk als je onbesneden bent het wel blijft plakken aan dat vel. Ew klinkt een beetje vies.

Is dat boek een aanrader? Ik had hem op Schiphol bijna gekocht maar toen niet gedaan.

Ik lees net in het psychologie magazine dat ze een online training voor singles hebben. Van single naar samen. In 10 sessies leer je je liefdes valkuilen, over je bindings of verlatingsangst, welk relatietype je bent, enzo. Kost 75 euro. Ga ik misschien wel doen. Altijd goed om mezelf beter te leren kennen.

2 likes