Wat je even kwijt wil #24

Graag :slight_smile: ik stuur je een privéberichtje met mijn mailadres.

Edit:
Je profiel is privé dus kan je mij misschien een berichtje sturen?

Zitten samen met mijn moeder bij de Spa pedicure. Ze vroeg net aan mijn moeder hoe oud ik was. Dus ze zei ‘30’, en pedicuremeisje viel bijna van haar kruk. ‘Echt? Ik dacht 24!’

Nu is ze mijn nieuwe bff.

23 likes

Haha dacht heel even dat je moeder antwoordde dat ze 30 was :stuck_out_tongue:

2 likes

Ik heb zo’n hekel aan stofzuigen, stel het al uuuuren uit maar het moet echt

Ze vroeg aan jouw moeder hoe oud je was, terwijl je erbij was? hahaha

1 like

Met het maken vab een lijstje, daarna wordt makkelijker

@nox @ellegirltalk @anon66313343 haha bedankt voor het advies, heb er groetjes van gemaakt!

1 like

Ik moet pas aan het eind van de middag werken en lig nu een beetje in bed filmpjes te kijken en het forum bij te lezen. Heerlijk :heart_eyes::heart_eyes:

6 likes

Dat helpt mij ook altijd!! Muziekje erbij en gaan! Dit lukt je :heart:

1 like

Het is midden juli en mijn verwarming staat aan (door mezelf hoor). Wat zijn dit voor geintjes.

Scriptie gehaald! 7.5 voor het gesprek en een 7 voor het stuk. Ik ben tevreden :blush:

Nu kan ik echt vakantie vieren

59 likes

Yeahh mijn beste vriendin is terug. Heeft 3 jaar in Madrid gewoond en nu is ze er dan eindelijk weer :heart::heart::heart:

41 likes

Ja daag halverwege stopt mn stofzuiger er opeens mee

1 like

Iemand ervaring met het werken van een x aantal maanden op Aruba/Bonaire/Curacao/Sint Maarten in de horeca? Of tips?

Is het verstandig om vanuit Nederland restaurants en bars te mailen of om daar ‘op de bonnefooi’ heen te gaan?

Jeeeej gefeliciteerd!! :tada::tada:

1 like

Woon jij helemaal in het Noorden dan? Hier in Brabant is het vies benauwd met bijna 24 graden.

1 like

Ach, het is in ieder geval wel lekker schoon nu :smiley:

Ondanks het feit dat ik me echt niet lekker voel, vandaag al 500 woorden geschreven aan de scriptie. Stiekem trots op mij

22 likes

Van der valk ara net onder Rotterdam.

Zit slecht in mijn vel, maar vriend ook. Dus samen zijn is even niet leuk. De sfeer is gespannen en we maken ruzie om alles.