Wat je even kwijt wil #24

Knuffel♡
Kunnen jullie je allebei terugtrekken in een andere kamer ?

1 like

Okee… het is fucking benauwd ineens.

Dankjewel. Ja, dat kan wel. Maar het liefst zou ik hem bijstaan en willen dat hij mij kan troosten. We spreken zo een andere taal en op dit soort momenten gaat de communicatie moeizaam.

Haha ja, ik was met de mijne in gesprek. En ze was ook Aziatisch en dan is het ook wat gebruikelijker.

Ja snap ik wel… lastig zeg.
:heart:

1 like

Gefeliciteerd!!

1 like

Gefeliciteerd! :partying_face::partying_face:

1 like

Gefeliciteerd :smiley: goed gedaan

1 like

Wauw wat goed! Gefeliciteerd!

1 like

@En_17_Anderen gefeliciteerd!!

Heeft er iemand toevallig een master gedaan in Nederland en daarna nog een in België? Of in een ander land?

1 like

Woehoee gefeliciteerd!!!

1 like

In Apeldoorn is het ook benauwd. Af en toe zon en dan is het warm. Maar soms ook een stort regen bui. Heel raar. Als het maar even droog blijft omdat ik nu in het park loop met de honden

Mensen komen wel eens vragen naar ‘gewone’ worstenbroodjes, als er alleen vegetarische in de koeling liggen. En dan doe ik lekker alsof ik niet begrijp wat ze bedoelen en wijs de vegetarische aan. Vegetarisch is het nieuwe gewoon :muscle:t2:

35 likes

Nee, maar ben bezig met de route andersom. Dus ik maak mijn opleiding af in België en begin een nieuwe in NL

Autocorrect verandert de naam van mijn vriend steeds in Walg, zijn naam lijkt er niet eens op en ik snap echt niet waar het vandaan komt :joy:

19 likes

Heb je een iPhone? Je kunt daar nl tekstvervanging instellen. Misschien heeft iemand dat voor de grap bij jou gedaan? Moet je bij instellingen even zoeken op toetsenbord, dan kom je het wel tegen.

Kun je bv instellen dat als je hgh typt, dit wordt vervangen door hoe gaat het?

Nee haha. Heb exht 0,0 kunnen slapen, vriend moest weer werken, dus was met 2 kinderen. Maarrrr. Ze waren echt heel lief :heart: Vanavond maar om half 9 naar bed :joy:

2 likes

Als het vanavond druk is ben ik bart (barista soort van) dus komen jullie met zn alle langs? Ik maak wel wat lekkers hahaha

1 like

Kom maar weer terug en neem iedereen die je kent mee hahaha

ik ben altijd echt super gefascineerd door mensen die om de paar maanden een nieuwe beste vriendin/vriend hebben en daarmee hun oude ‘bff’ hebben laten vallen

3 likes