Haha dit zie ik vooral op YouTube/Instagram
Ja haha ik ook maar ken ook meerdere mensen in āhet echte levenā die het zo lijken te doen
Oh ik vind die kleine eendjes altijd zo onwijs lief! Hopelijk vind je mama eend en het andere kleintje snel terug 
ik ben even bij mān moeder om fulltime te werken aan mijn scriptie. Koopt ze echt allemaal lieve dingen (āduurā eten wat ik bv. nooit zelf koop zoals cola light vanille haha) en brengt ze kopjes thee, zet bloemetjes naast me neer. Man wat een schat is het haha 

Wij het glas vullen met ijsblokjes die we uit zon zak hebben. Klant : Ah normaal doe je dat dan met echte ijs klontjes?.
Ja mevrouw wij gebruiken hier neppe thuis kunt u echte gebruikenā¦
Ik heb een week vakantie en had mijn afwezigheids bericht al om 15:00 vandaag aangeknalt omdat ik vanaf dan tot 17:00 in vergadering zat. Maar ik zag net om 15:15 nog een mailtje binnen komen waar eigenlijk echt wat mee moet maar heb het genegeerd muahahaha(in het afwezigheid bericht staat wel een nummer van een collega dus dan mag het wel toch?)
Ik heb vandaag een jaar verkering, en het is mijn langste ooit tot nu toe en na al mijn dateleed had ik ook echt nooit verwacht dat dit moment zou komen
en ondanks dat ik hem af en toe wel achter het behang kan plakken ben ik echt heel blij met hem
einde zwijmelbericht.
Ik snap die haat op wielrenners (in het wild) nooit zo goed. Het gemiddelde kind is een grotere terreur op het fietspad/weg.
Ze zijn bij mij in de regio meestal heel netjes haha misschien verklaart dat ook wel mijn opmerking. Word wel boos als ze geen helm op hebben!!
Ik lees wel vaker lieve berichtjes van jou over je vriend hier, super leuk om te lezen. Dat er maar vele gelukkige jaren bij mogen komen.
En ze halen je zo enorm rakelings in zonder dat je ze aan hoort komenā¦
Ah dit is heel lief, dankje!
Ik snap niet goed wat dit is? Is oploskoffie? Zoja dan is het wss gezoete oploskoffie en als ieh duurder is dan gewone oploskoffie is het wss een marketing truc.
Net zoals die zogenaamde opschuim melk haga
Ik had vandaag allemaal gesprekken op mijn werk over mijn functioneren etc. En alles was goed maar heb een paar keer gedacht van hallo wat zijn jullie streng en wat verwachten jullie allemaal van mij??? Ik ben pas 18
Maar ik ben 27
Ik heb dit soms ook, maar ik ben docent en heb dan ook veel leerlingen en oud leerlingen en kom vaak wel iemand tegen.
Ik kijk Erica op reis nu op Max (no shame) en nu wil ik ook met Erica op reis naar Myanmar. Zou echt gezellig zijn zo Erica en ik samen hahahah
Ik word binnenkort 30
en mag daarom een sieraad als cadeau uitzoeken! Maar ik heb geen idee waar te beginnen. Ik dacht aan een mooi hangertje (ketting), een ring of mooie oorbellen. Iets wat lang mooi blijft. Iemand onlangs iets moois gezien? Wat zou jij kiezen?
Jeetje, wat veel moeilijkheden tegelijk. Heel veel sterkte en knuffels voor jou!
Ik besloot om mijn avond eten op het strandje op te eten en hetbis zo zonnig en er is niemand!!
Op de AH app staat dat het oploskoffie is met suiker en karamel smaak die oplost in koude melk, goed geraden dus
Marketing truc werkt, staat op mijn boodschappenlijstje