Toen ik pas leerde autorijden dook er eens achter me een hele kudde wielertoeristen op die blijkbaar vonden dat ik te traag reed en me daarom op een supersmalle weg langs links én langs rechts voorbij begonnen te steken, waardoor ik letterlijk omsingeld was door tientallen fietsers die vlakbij mijn auto reden en hun middelvinger opstaken enzo
Ik was echt bang, ik was sowieso al niet zeker achter het stuur toen en dan zo’n zwerm rond de auto, echt kut
M’n redbull verslaving speelt weer op, moet hier echt mee kappen maar is zo vies-lekker
Zo rot voor je
kun je wel nog lekker ontspannen?
Ik heb ook echt precies dit. Eerst keelpijn, toen verkouden, nu hoesten en weer keelpijn. Ik vind t lang duren en heul irritant.
Ik ben al mijn bladwijzers aan het herorganiseren en voel me intens productief, terwijl het natuurlijk echt een taakje is waarvan je denkt ‘ja als je dan echt niks beter te doen hebt’ 
Vandaag ging wel beter. Heb kunnen lachen op werk en daarnet met m’n date gebeld. Het liefst zou ik hem heel hard willen knuffelen nu maar dat kan pas volgende week jammer genoeg.
Ik zie straks wat vrienden en dat zal ook wel gezellig zijn.
Gisteren hoorde ik van m’n vriendin hoe het is gebeurd met haar zusje en pff ik moest me inhouden om niet opnieuw heel hard te beginnen janken. Vandaag zag ik haar toevallig in de stad met d’r vriend en moeder en ik gaf haar een knuffel en die moeder begon te huilen, ik wist echt niet hoe te reageren
mijn hart is echt een beetje gebroken door heel die situatie en ik kan met geen woorden beschrijven hoe ik me erover voel.
Dankjewel aan iedereen die gisteren reageerde
jullie zijn zo lief
Ik denk dat ik aan intermittent drinking doen. 6 uur wel, de rest niet.
Ja mijn snotneus leek weer van voren af aan te beginnen. Normaal ben ik max een week verkouden, lijkt wel of er nu een nieuw verkoudheidsvirus is bijgekomen ofzo. Benieuwd wanneer ik er vanaf ben (nu dag 12).
@midheavenmoon jij had toch het dilemma of je de vriend van een vriendin een bericht ging sturen omdat je niks van die vriendin hoorde? Hoe is dat afgelopen?
Jij ook, beter blijft het gewoon bij max een week bij jou!
Ik was ff op m’n ouders’ zolder aan het rommelen
en ik vond een bingo set
zouden jullie het leuk vinden om een bingo avond te houden (met drank en (kleine) prijzen?)
- ja, leuk!
- mwaaah
- nee
0 stemmers
Ik was om bij het woord drank. Ze noemen me ook wel Flamoes st. Claire.
lollll nou je bent welkom
Laatst riep ik ‘Bingo’ en ik had helemaal geen bingo. Nou, iedereen lag in een deuk.
Ugh ik ben weer zo klaar met m’n baan deze week. Nul uitdaging, te veel persoonlijk gedoe waar eindeloze bemoeienis over heen moet, geen ruimte om echt iets te doen. Ik zit te wachten tot ik bericht krijg of we dit jaar nog een schenking van m’n grootouders krijgen, zo ja dan kan ik m’n studieschuld aftikken en dan heb ik zo veel meer vrijheid. Nu durf ik m’n vaste contract niet op te zeggen om te gaan freelancen, die financiële zekerheid is onmogelijk te missen door m’n studieschuld.
Ah jij bent de grappenmaker van de bingo club.
Ja t zal aan de tomaat gelegen hebben ja
Okee, ik heb mijn thee uitgeproest om de redenatie kip met pindakaas is lekker want ei met pindakaas is lekker en kip was ei 

Wat een logica he?!
En misschien heeft die kip wel pinda’s als avondeten op.