Wat je even kwijt wil #24

Ik meld mij aan als bingo juffrouw

13 likes

Ik kan prima haten op wielrenners én kinderen hoor.

Heb overigens van beiden (gelukkig) weinig last hier, ik focus daarom maar al mijn haat op toeristen nu ik elke dag over Potsdamer Platz en Checkpoint Charlie mag fietsen. Vooral na werk kan ik slalommend en bellend over het fietspad :rage:

3 likes

Een hele tijd geleden postte iemand een pdf (als ik het me goed herinner) met van die typische, vervelende kantoor uitspraken. Iemand enig idee wat ik bedoel en waar ik dit nog kan vinden?

“U bent uitgezakt en verrimpeld”

5 likes

Oeh ja vooral CC lijkt me echt een drama hahaha

1 like

tenor%20(1)

9 likes

Ik heb net een nieuwe douchekop uitgezocht. Wat een werk hè. Wilde eerste gewoon goedkope shit maar ben bang dat dat zo weer kapot is. Dus heb er nu een van 30 euro maar wel met eco stand. En een losse slang. Voel me een echte bouwvakker.

4 likes

Massage straal ? :smirk:

1 like

Ik was net bij de snackbar en toen had ik een briljante ingeving: 5 snacks bestellen en geen patat, want dat is maar aardappel.

Nog nooit zo trots geweest op mezelf

41 likes

@Rozecoupeschaar is het vreemd als ik mijn ipad meeneem naar de kapsalon? Vind saai als ik zo lang in de verf moet zitten zonder entertainment

Nee helemaal niet! Zie ik wel vaker. Boekjes, ereaders, laptops en noem het maar op, kan allemaal.

2 likes

Er zijn boeken uit mijn kastje op werk gejat en ik voel me zo naar hierom. Het kastje zit niet op slot maar ik ga ervan uit dat ik mijn collega’s wel kan vertrouwen en leerlingen niet de docentenkamer inlopen om leesboeken uit mijn kastje te halen. Geen idee ook wie of wanneer want ben best lang ziek geweest en wilde nu mn kastje opruimen en vond hem al zo leeg :sob: en niemand weet natuurlijk van iets. Gvd.

1 like

Morgen loop ik een hele dag mee met een uitvaartverzorger en ben echt zó benieuwd, heb er ook echt zin in.

12 likes

Ik Wilde Nieuwe proberen maar ook iets wat ik zeker lustte. Heb ze wel gedeeld met een vriendin trouwens.

Pittige kaassoufle, maar smaakte eigenlijk gewoon naar normale, lekker.

Satekroket, vond ik niet lekker.

Goulashkroket, vond ik echt vies

Gewone kroket, 10/10

Mexicano met pindasaus, zou ik niet opnieuw doen want beetje sponzig maar opzich niet vies.

Ga de volgende keer allemaal dingen eten die ik niet ken. Heb nog nooit kipcorn op, of berenklauw of smulrol of wat dan ook.

4 likes

Ik vind het zo leuk dat Bob Ross op Vice is. Ik ga zo inslaap vallen op de bank denk ik.

5 likes

En nog nooit haring. Maar je eet wel doperwten en wortel uit blik en visstick… en ketchup. Aller ergste vind ik nog dat je geen frikandel lust.

Als ik ooit een scriptie moet schrijven dan schrijf ik hem over jou.

11 likes

Neem als ze het hebben een kip-champignonkroket de volgende keer! Tenzij je die wel al eens hebt gehad…(zou ik er alsnog voor gaan)

2 likes

Ik moest vandaag naar de tandarts (een andere dan normaal inclusief creepy look) en hij zei dat hij een beginnend gaatje zag. Ik ben eigenlijk een soort van beledigd. Dit hoort niet bij mij. Ik ben al heel mijn leven ‘Syntagma zonder gaatjes’ (tanden en oren). :angry:

Ja, ik ben dramatisch. Ga weg met je gaatje :triumph:

2 likes

Er liepen net drie jongens langs mijn huis, loopt er één helemaal tussen de fietsen die daar staan door naar mijn raam, tuurt door de kier onder mijn rolgordijn naar binnen en klopt op mijn raam.

Ik dacht dat hij misschien wilde vragen of ik de voordeur van het gebouw open wilde doen ofzo, maar toen riep hij ineens naar zijn vrienden ‘Nee het is gewoon een chick joh’ en toen liepen ze lachend weg :o_o:

Wat is deze :frown:

Ik verbaas me echt over wat je allemaal nog nooit hebt gegeten, hoe dan? En satekroket is lekker als je je frietjes erin doopt. Maar nu eet ik geen vlees meer :sob: ik heb deze week de cheesecrack ontdekt (of, zoals mijn vriend zei, de kaasspleet :face_vomiting:) en dat is een grote gefrituurde mozzarella stick dus 10/10.

5 likes