Wat je even kwijt wil #24

Morgenmiddag uitgebreid verslag plz!!

Ik heb een halve fles wijn achter m’n kiezen en begin me langzaam te realiseren dat ik misschien toch wel gevoelens voor mijn fwb heb, want dat was natuurlijk niet te voorspellen :crystal_ball:

4 likes

Denk dat het eerder in de avond gaat worden, maar zal zeker verslag doen. Tag me anders even zou ik het vergeten zijn.

2 likes

Ik ben er maar weer eens achtergekomen dat je beter geen verwachtingen kan hebben van andere mensen, want dan word je altijd teleurgesteld. Ik ben nu zo fucking boos en opgefokt, kan echt niet slapen nu.

1 like

Dat klinkt rot :frowning: wat is er gebeurd?
Hoop in ieder geval dat je zo alsnog lekker kunt slapen!

Meteen forumstop ook over? :stuck_out_tongue:

2 likes

Maar ze noemt een bereKLAUW, gehaktbal met ui jammie jammie
Soms mis ik vlees echt zo erg

1 like

Ik heb een paar cocktails op en wil zo m’n haren rood verven
Ik voel dit echt een succes worden

3 likes

Ik stem voor!

@Pendule Ik wil pas wat van Amerikanen horen als ze normale healthcare hebben. Very uniquely American.

6 likes

Ze had wel mooie woorden voor Trump, misschien maakt dat het beter :stuck_out_tongue:

3 likes

Had je dit niet 3 weken geleden ook gedaan? :stuck_out_tongue:

3 likes

Ik ben confused

1 like

@Booklover was toch even weg? Of is dat iemand anders? (werkend bij de trein)

Jaaa maaar ik dacht dat dat account helemeaal weg was, hha

:heart::heart:

Omg nu je t zegt @Booklover had dit account niet een andere naam. Of hebben meer mensen nu dezelfde ava. (Ik let dus vaak op de ava’s dus ben 9 van de 10 x in de war)

1 like

Ja ik snap er ook niks van :stuck_out_tongue: Verwijderd, en dan weer opnieuw aangemaakt kan denk ik wel?

Ooehh ik zoek al heel lang schoenen van hun (vandaag nog gepost in het durf te vragen topic) :relieved: maar woon niet in de buurt van Utrecht of Amsterdam.

Jaaa maar het gaat er kei snel uit en heb dit weekend een festival en ik wil dat het weer fel is

Bij Jinek werd er net gesproken over die reclame van New York Pizza met die bloemkolen. Dat er veel klachten over gekomen waren en dat het enorm seksistisch is. Maar het reclamebureau begreep er niks van, want je moet de humor er van in zien en het met een korreltje zout nemen.

Joe is goed. :woman_facepalming::woman_facepalming:

8 likes