Male privilege.
Huh ik las juist dat het natuurlijk expres was gedaan door het reclamebureau om te provoceren. Maar dat was in een blog van iemand
Ja, dat was eerst een ander account. Ik herkende haar al als @Booklover vanwege haar schrijfstijl, maar het is niet aan mij om haar te outen (en ik kon het ook mis hebben natuurlijk).
Het regent. En ik had mân outfit nog helemaal goed gepland voor vandaag (festival) haha wat een ellende
Ik vind het tof dat je terug bent 
@Booklover leuk dat je er weer bent!
Oke ik ga opruimen en daarna alles klaarleggen voor mijn vakantie . Laat het feest beginnen
Mijn kleinste konijn is een eikel.
Net een schone waterbak, piest ie er weer in.
Hij kan overal in het hok plassen, en dan kiest ie de waterbak
Fijn dat je er weer bent, ik vind je een leuke forummer!
Bedoel je niet een berehap?
Volgens mij is een berenklauw iets zoets wat je bij de bakker haalt
Als je dan toch iets verwacht van een ander, zeg het dan. Dat scheelt teleurstellingen.
Ja volgens mij kan berehap en bere(?)nklauw allebei. Maar ik heb ooit een berenklauw soort van taartje gehad bij een oma van een vriendin van me in Purmerend haha en die zei dat een berenklauw dus zoân taartje was. Wel irritant dat al die snacks overal een andere benaming hebben. Nog nooit van spoetnik gehoord, hoe komen ze erop :â)
Edit: als ik op spoetnik Google kom ik uit op een Russische kunstmaan uit 1957 
Heh maar het is niet dat ik nu een oude forumnaam verklap toch en iemand out? Booklover schrijft hier een post over boeken, precies waar ik haar van ken, het is niet dat ze nu anoniem wil blijven? Ik had je iig niet herkend op je vorige account @booklover en wist ook helemaal niet dat je weg âmoestâ door âproblemenâ. Welkom terug!
Ik zag gisteren in Apeldoorn reclame poster van pizza hut of zo. Een blote jonge vrouw draagt twee bloemkolen ter hoogte van haar borsten. Je ziet haar gezicht niet. De tekst is dan: zo lekker is bloemkool. Of zo iets. Ik weet nog niet wat ik ervan vind. Maar schijnbaar zit het me toch dwars want ik heb erover gedroomd.
De speld heeft het ook al opgepakt.
Dat blijkt, want het is niet de eerste keer 
Neee getver, ik zit bij een nagelknipper in de trein⊠Dat geluid 
Aahh zo lief! Ga ik meteen doen! 
Je bent niet de enige, in meerdere topics was er al ophef over en ze hebben veel klachten gekregen.
Mocht je zelf nog een klacht willen indienen, hier vind je de links naar het klachtenformulier en het reclamebureau
https://www.forumfeminarum.nl/t/wjekw-foto-editie-4/10005/3671