Ik heb echt ruk geslapen, over mijn overleden moeder weer en vader en werd wakker uit een nachtmerrie met veel adrenaline toen m’n vader in gevaar was ofzo, mijn ouders uit elkaar gingen en het huis instortte. Was niet grappig. En toen later viel ik weer in slaap en droomde ik over dode baby’s en andere nare dingen.
Moest nadat ik in bed lag ook huilen om mijn date, maar het ging heel onbewust, dacht eigenlijk helemaal niet diep over die situatie na en opeens voelde ik tranen. Denk dat ik hem/het niet meer vertrouw en het toch niet meer goed kan komen.
Nu heb ik vandaag een ellenlange dag en heb hier zo geen zin in. Nu al zin in mijn bed maar dat is pas rond 05u mogelijk.
Aww wat naar allemaal. Mijn ervaring is wel dat dingen in de nacht/vroege ochtend altijd veel zwaarder voelen dan de dag erna. Dromen kunnen ook een diepe impact op je hebben, vooral in de nacht. Ik wil niet bagatelliseren wat je voelt, want het is gewoon erg vervelend en ik kan me ook echt voorstellen dat de situatie met je date je niet lekker zit. Misschien dat het dadelijk iets minder zwaar voelt. Niet dat je dan niet alsnog tot dezelfde conclusies kan komen, maar vaak is het dan wel wat rationeler. Succes <3
Haha grappig, wat had je verwacht? Platteland?
Ik ben in mn eentje in een poppodium en ik trok net perongeluk de deur naar de grote zaal open. Super massief en ik moest er ff van bijkomen, haha
Wat vervelend 
Heb je morgen een rustige dag? Misschien helpt het (als het lukt) je daar vast op te focussen?
Knuffel en succes vandaag 

Ik las zelfs nog grizzly 
ik weet wel dat ik het als kind wel berenklauw noemde maar geen idee waarom ik ben overgestapt naar berehap. Doet me denken aan de bloopers van Draadstaal en dat Jeroen van Koningsbrugge ook niet weet of ie nou berehap of berenklauw moet zeggen.
Ik heb nu 5 weken zweerknopjes in mijn tweede oorgaatjes. Eigenlijk moet ik ze 6 weken dragen maar zou ik ze ook nu al kunnen wisselen aangezien ik er 0 probleem mee/last van heb?
Jeetje wat kut. Ik snap niet dat mensen dat doen.
Heel fijn, ik zal proberen mijn beeld van hem bij te stellen.
Ja, heb ik toen ook gedaan en nergens last van gehad
Ik zie een filmpje op de NOS insta, dat er een drugs onderzeeër wordt gevolgd op zee. En de politie (of het leger aan de pakjes te zien) springt dan op die onderzeeër en blijft maar roepen: stop de boot!? En uiteindelijk zit er dan zo’n soldaat op die onderzeeër en doen ze het luik open.
Ik snap hier helemaal niks van. Waarom zou je tegen een onderzeeër roepen dat ze moeten stoppen. Lijkt me onzinnig. Maar waarom gaat die onderzeeër niet gewoon ONDER WATER.
Dit doet me weer denken aan Hermelien die geen vuur heeft en Ron die roept: ben je nou een heks of niet.
Ik ga naar Lizzo!
Ik was tijdens het kijken van dat filmpje vooral verbaasd over hoe hard een onderzeeër kan, maar INDERDAAD. Nu vraag ik het me ook af
En wat krijg je als je een berenklauw besteld?
Proberen voortaan heel bewust, met aandacht, de deur achter je dicht te doen, op slot te doen en de sleutel op te bergen.
Sleutel aan je tas vastmaken met een lint oid?
Ik heb altijd een extra sleutel in mijn portemonnee zitten (in het vakje voor los geld, ik heb toch geen muntjes). Misschien kan je daar ook een kopie van je sleutel doen? Of ergens anders wat je altijd meehebt?
Dit! Zodat je niet weg kan lopen zonder sleutel
Oh, ik dacht dat er daar al tips voor stonden boven mij
Dit bedoelde ik alleen maar als extra tip omdat je zei dat je het gênant vond bij de buren aan te bellen. Haha, was alleen maar aardig bedoeld