Wat je even kwijt wil #24

Lief! Ja wakker worden was echt verschrikkelijk. Het voelt nu nog wel zwaar :’) Verkoudheid lijkt ook weer erger en ik heb best een heftige dag nu/straks dus blijf ook maar in die stress mode zitten. Maar misschien voel ik me over een paar uur beter, hoop het. Mag zo mijn oppasbaby uit bed halen dus daar zie ik naar uit :’)

@Lentex (edit: ook lief! :stuck_out_tongue: ) Ik heb echt niks gepland morgen dus heerlijk niks doen wordt dat gelukkig!

1 like

Neeeee ik heb het verkeerd gelezen! Hahaha nee nu slaat mijn tip ook nergens op. Sorry, my bad! :blush:

1 like

Ik had het op de middelbare school zelf ook! Een super lelijk flugel keycoard met mn sleutels aan mn tas, want ik vergat die ook altijd overal, haha. Het heeft geholpen, want ik vergeet ze nooit meer!

1 like

Wooow vlogen net twee enorme legerhelicopters laag. Ik dacht dat m’n flat ging instorten. Zo eng

1 like

Ik ga vanavond stappen met twee vriendinnen en heb er ZO veel zin in. Deze oma is al super lang niet uit geweest en is echt toe aan een avond drankjes, kletsen, lachen en dansen :heart_eyes::heart_eyes:

10 likes

Maar heb je je sleutelbos dan later niet nodig voor je fiets of auto?

Dit werkt voor mij wel. Hier belde de postbode ook nog wel eens aan met mijn sleutels. :sweat_smile:

Ik denk dat dat al zou schelen, als je die aan dezelfde bos als je fietssleutel zou doen. Dan kom je er bij je fiets al achter dat je sleutel nog in de deur zit. En thuis doe ik altijd mijn sleutels in een bakje, samen met mijn horloge.

Misschien (tijdelijk) een sticker boven het slot plakken, zodat je elke keer dat je die sticker denkt: huh wat doet dat ding daar, oh sleutels!

1 like

Ik word altijd zo blij van regen en onweer. Echt super gezellig als je binnen zit haha

5 likes

Hahah nee ik vond je heel duidelijk. Snap niet wat hier mis gaat

4 likes

Huh heeft Triodos storing?

super massief? wat betekent dit? dat het heftig is ofzo?

Zo groot!!! Ik werk daar best vaak achter de bar en dan valt het niet echt op ofzo, maar als je dan in je eentje in die zaal staat is het echt enorm

Oh hahah ik dacht dat je bedoelde dat de deur heel zwaar was en je er van moest bijko men om de deur open te trekken.

8 likes

Hahahaha nee dat niet sorry

1 like

Shiiiiiiit

Mijn eerste aankoop voor m’n nieuwe huisje is een poepkrukje. Prioriteiten he :ok_hand:t2:

21 likes

Ohh huh dat is wel echt het tegenovergestelde. Bij Jinek zeiden ze wat ik zei, maar de waarheid zal wel ergens in het midden liggen denk ik. Er zat geen woordvoerder daar aan tafel, maar het werd gewoon door Eva gezegd.

Ik had afgelopen weekend een festival. Zat ook op de camping en ik merk gewoon nog steeds dat ik er moe van ben. Volgensmij word ik oud.

4 likes