Maar dat is niet wat massief betekent 
1masĀ·sief (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord)
1
niet hol; = dicht
Al snap ik de verwarring, want in het Engels kan het wel weer.
Maar dat is niet wat massief betekent 
1masĀ·sief (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord)
1
niet hol; = dicht
Al snap ik de verwarring, want in het Engels kan het wel weer.
Ass? Is dat een hippe nieuwe afkorting die ik niet ken?
Misschien bedoelde @Luzarl massaal i.p.v. massief?
@En_17_Anderen Dit klinkt heel kleuterjuf, maar mij helpt het soms om een soort mantra/rijmpje/liedje hardop te zeggen/zingen bij bepaalde handelingen, zodat ik het (in de goede volgorde) doe. Kan dat je nog helpen bij het niet vergeten je sleutels uit het slot te halen?
Massaal heeft te maken met grote hoeveelheden, dus ik denk het ook niet.
Kapper heeft mn haar verpest
toner die ze erin heeft gedaan heeft mijn haar heel donker gemaakt. Ze heeft het net al lichter gekregen door er een speciale shampoo in te doen met iets van bleek. Ga straks nog een keer terug om nogmaals te doen. Ze was wel heel aardig en kan gebeuren natuurlijk maar ben echt verdrietig 
Kont in het engels. Meneer reageerd met Kont.
Dat is waar, maar ik gebruik de term ook wel eens (wellicht foutief, haha) als iets me erg overweldigt, zoals een grote ruimte dus.
Edit: ik kom net als @Luzarl uit Zeeland, misschien is het een dialect-dingetje?
Iemand noemde mij eens massief dus ik vergeet dat nooit meer, haha. Maar zoals ik zei snap ik het, want je kunt in het Engels wel zeggen dat een ruimte massive is.
Ja wij zeggen massief ook gewoon voor iets groots, zeg maar een olifant is massief. Maar dat kan ook zwaar betekenen. Ik weet het niet meer hahaha
Zij reageert dus op haar eigen foto met ākontā. Het maakt het er niet echt duidelijker op, waarom zou je dat doen?
Maar een olifant is ook massief. Het is een niet-hol, groot object.
Ik interpreteerde dat ze doet alsof haar vriend op haar foto reageert met ākontā en die uiting moet dan een compliment zijn, zodat andere mensen dat zien.
Maar idd, whyyyyy
Een andere collega ( die niet op mn tekening stond) vond die tekening zo leuk en vroeg of ik dr kinderen na wil tekenen. En dat ben ik nu aan het doen!
Zou me denk ik net iets voor dit punt erg gaan schamen al.
Haha ja idd, echt 1 van de meest trieste dingen wat ik heb gelezen. Hahaha gewoon om te lachen.
Enschede heeft volgens mij 1 van de grootste Zaraās van Nederland en als een stad een universiteit en een hogeschool heeft er is vaak wel iig iets te doen. Maar ik verbaas me soms ook over bepaalde steden in Nederland. Zowel positief als negatief. Ik dacht bijvoorbeeld dat Maastricht heel groot was maar daar ben je zo doorheen? Wel een leuke stad.
Joe heeft iemand met de klok geknoeid ofzo want deze dag gaat ZO TRAAG
Ik lees dit nu pas (oeps). Ik woon in het noord-oosten. Het was hier buiten ook wel benauwd kwam ik later achter maar binnen was het niet heel warm. Mijn huisje warmt niet heel snel op (wat met hete dagen wel weer een voordeel is).
Echt heh ik wil gewoon binnen op de bank liggen met een kop thee 
Ja wel een andere als waar ik hier over gepost heb hoor!
maar alsnog heeeeel fijn!