Ik kijk met m’n dochter seizoen 3 stranger things. Spannend. Niet te doen als ik in m’n eentje thuis ben.
Ik lig op bed, het internet een beetje te bekijken samen met m’n hondje terwijl we luisteren naar de regen. Love it…
Waarom zweet ik zo snel 
Het is niet eens zo warm
Ik heb 3 jaar lang naar een assessment toegewerkt (valt buiten het curriculum, maar zou een diploma opleveren) en nu heb ik hem niet gehaald. Heb echt gejankt toen ik het te horen kreeg. Schaam me dood daarvoor.
Nu had ik van tevoren mijn vrienden over dit assessment verteld, maar niemand heeft nog gevraagd hoe het ging. Enerzijds hoop ik gewoon dat ze belangstelling tonen en anderzijds hoop ik dat ze het vergeten omdat ik anders moet zeggen dat ik heb gefaald.
Heb aankomende week mijn afstudeerzitting, als ik ook daarin faal weet ik echt niet meer wat ik met mezelf aan moet, mijn god…
Wilde dit gewoon even kwijt; even lekker zeiken en opluchten?
@Pastelzwart @instantramen ik ben denk ik de braafste wielrenner die er is. Ik heb altijd een helm op, en heb een bel. Ik gebruik die, zowel wanneer ik er wel als wanneer ik er niet direct langs kan. Ik bedank ook altijd als ik voorbij zoef. Ik fiets uitsluitend op fietspaden (mijn navigatiesysteem is zo ingesteld) en ik stop bij ieder rood stoplicht. Amen.
Helaas is herkansen niet mogelijk… Het is of je hebt hem gehaald of je hebt dikke vette pech.
Dankjewel!
Ik moet boodschappen doen want ik heb amper normale dingen in huis. Maar dan moet ik fatsoenlijke kleren aantrekken en daar heb ik echt geen zin in.
Nou begon ik toch te veel honger te krijgen, ik had alleen nog maar ontbeten. Maar in plaats van gewoon even naar de supermarkt te lopen heb ik net (om 15.30) geluncht met een rol dropmentos, een halve liter sojamelk en wat ongezouten pinda’s.
Echt een succesvol volwassen leven leid ik zo op mijn 25e.
Mijn logé die hier sinds maandag was, is vertrokken en ik vind het zo extreem fijn om weer alleen thuis te zijn, wow, héérlijk.
Het was wel echt leuk en ze was heel gemakkelijk, maar zo vermoeiend om steeds voor alles verantwoordelijk te zijn en gezellig/sociaal te moeten doen. Ik voel me wel ietwat schuldig, omdat ik een paar uur eerder afscheid heb genomen (er kwam iets met spoed tussen, dat ik met beide handen heb gegrepen).
Wat fijn.
Voor mij toch een reden om nooit mensen te laten logeren (behalve dan mijn vriend) Kan er echt moeilijk mee omgaan om continue te ‘zorgen’ voor de ander en niet alleen te zijn…
Ja, dit! Vooral ook als je mensen moet gaan ‘vermaken’, zo vermoeiend
In Utrecht en voor jouw doelen: Hudson’s Bay, Bijenkorf, Tommy Hilfiger, WE, Sissy Boy, Steps, Anna van Toor, Megusta
In de Voorstraat en Schoutenstraat zitten volgens mij ook nog wel wat leuke winkels, maar kom even niet op de namen
Kut ik ben een slechte bouwvakker. Ik heb een nieuwe doucheslang gekocht want oude kapot. Maar nu past de nieuwe slang niet in de oude houder. Waar koop je in godsnaam alleen zo’n houdertje.
Hee maar je hebt tenminIk loop ook na hardlopen zonder make-up, met sportlegging en al stinkend door de AH. Volgens mij is iedere kleding geoorloofd in een supermarkt hoor. Of misschien word ik vaak keihard gejudged, kan ook 
Tip: niet een lekkere snack pakken of iets eten bij dit seizoen.
Ja fuck ik woon in centrum Amsterdam. Moet ik weer uitwijken naar een bouwmarkt.
En er gebeurt iets raars. Ik zit op m’n kamer en ik hoor iets trillen in de woonkamer. Eerst zacht en toen hard. Dacht ff dat de tandenborstel bezeten was maar het kwam van de andere kant. En toen ik erheen liep hield t op. Zit er ergens zeker een meikever vast ofzo. Getver.
EN ik zie net een mail binnenkomen op m’n telefoon, die binnen een halve seconde weer weg was. Heeft de zender hem dan geannuleerd?
Wat een chaos.
Hooooollllyyyy shiiittt. Per ongeluk een foto geliked van iemand waar ik 8 jaar terug een paar keer mee heb gezoend. Gelukkig is mijn insta vrij anoniem, geen eigen naam en foto, dus niet naar mij terug te herleiden, maar ik heb wel ff tijdelijk mijn insta uitgeschakeld. Ik word er echt paranoïde van.
Ja het boeit me bij anderen echt niet, ik moet hier voor mezelf misschien ook wat meer schijt aan hebben.
Maar ik vind het ook wel weer een goed excuus om vanavond eten te bestellen ipv te gaan koken!
@booklover fijn dat het FF geen afgesloten hoofdstuk is in je digitale leven. Ik heb het deels gemist maar fijn dat het weer beter met je gaat inclusief nieuwe boeken. 
Ja, idem, maar hier kon (en wilde) ik niet onderuit. Ik heb anders zelfs nooit ‘gewoon’ mensen over de vloer (ik heb er niet de ruimte voor en ik woon nogal ver), dus het was een hele grote aanpassing.
Ik werk momenteel bij het bedrijf waar ik stage heb gelopen, maar heb niet echt een officiële functie of iets, ik help gewoon met dingen. Nu vertelde m’n baas vanmiddag dat ze het er met iemand van het bestuur over had gehad en dat ze gaat kijken of ze het rond kan krijgen om me een officiële aanstelling als office manager te geven! Waarschijnlijk gaat er niet heel veel veranderen in het werk dat ik doe maar ik vind het toch wel een compliment dat ze blijkbaar tevreden genoeg met me is om me een ‘echte’ functie te willen geven. Ik ben ook net afgestudeerd en slightly terrified dus dit voelt wel als een goede stap naar het volwassen leven. En dat op een dag waarop ik drie kwartier te laat was :’) Prima het weekend in zo