Verder was vandaag mijn laatste werkdag, vriend is aan het werk, ik leg zo kind op bed en dan ga ik met een zak chips op de bank Temptation kijken en daarna 90 day fiance
Heerlaaaakkk
Ik ben echt niet te genieten. Het plan was om vanavond sushi te bestellen om het begin van de vakantie te vieren, dit hebben we afgelopen dinsdag bedacht. Keek er heel de week naar uit, nu wil ik bestellen is sushipoint wegens extreme drukte gesloten?? Wat is dit voor slechte grap dan, ben echt pissig
Ik sta over een paar weken weer voor het moment dat ik een verlenging ga krijgen of niet. En eerlijk gezegd heb ik er niet zoân lekker gevoel bij.
Ben ook echt bang dat ik in een zwart gat ga vallen als ik hem niet krijg. Heb het nu best goed voor elkaar maar het gevoel dat dat allemaal wegvalt en ik opnieuw naar werk op zoek moet geeft me best een beangistend gevoel.
Ha mijn gevloek is vast gehoord want nu zijn ze wel weer open hehehe 

Dankjewel! 
Nooo ik heb mân nachtlenzen bij mân vriend laten liggen⌠Zie hem zondagavond pas weer dus dat betekent dat ik morgen en overmorgen half blind ga zijn.
Yaaaas!!
Ik heb weer eens een klachtenformulier ingevuld. Koning klacht ben ik
Mooie titel wel 
Vertel
Ah dit gebeurt bij mijn favoriete tent ook vaak, of ja dan zetten ze thuisbezorgd dicht maar ik weet dat dat vaak niet betekent dat ze ook echt dicht zijn. alleen heb ik dan zon trek erin dat ik allerlei andere manieren bedenk. Soms bel ik ze om het telefonisch door te geven, alleen af en toe is het ZO druk dat ze niet eens meer opnemen. Dan bestel ik bij Deliveroo ipv thuisbezorgd, laatste optie
voel me alleen beetje schuldig want dan hebben ze t wel echt druk maar als ik er trek in heb, krijg ik het mân hoofd niet meer uit
Eet smakelijk alvast! Ik zit momenteel te wachten erop, afhaal dit keer 
Wat zijn nachtlenzen?
Over je kapper? Heeft ze het wel nog op kunnen lossen?
Zoals de naam al zegt: je draagt ze alleen 's nachts
Het zijn harde speciale lenzen en ze corrigeren je ogen terwijl je slaapt, waardoor je overdag helemaal goed ziet! Zijn echt top dingen, ik was destijds een van de eersten die ze uitprobeerde, draag ze nu al 8 jaar. (Je ogen moeten er wel de juiste vorm voor hebben en je mag maximaal -4 hebben).
Omg er kwam een muis onder de bank vandaan en vluchtte naar de keuken 

Wow wat heftig, niet gek dat je daarvan schrikt. Ik hoop dat er nog iets mogelijk is in de situatie, heel veel sterkte!
Vanochtend ben ik door de autowasstraat geweest, als lunch had ik sweet potato fries van de Maccie en mân vriend is de hele dag druk geweest met de planten, hij wil zelfs een distilleer-systeem kopen voor de calatheaâs 
Prima dag!
Cool! Nog nooit van gehoordâŚ
Ik draag nu al 4 jaar een bril nadat ik na jaren lenzen dragen vaatingroei kreeg bij 1 oog.
Dus ik ben een beetje uit de lenzen, maar wel een gaaf principe!
Hè bah! Wat heeft hij? 
Ik heb afgesproken met een paar vriendinnen en moet zo gaan fietsen. Ben alleen net tussendoor even gaan zitten en dat was niet handig achteraf gezien.