Wat je even kwijt wil #24

Je bed roept? :grin:

Ik lig nu momenteel in deze stoel en die is erg fijn haha

25 likes

Ik zou daar nooit meer uit komen denk ik :heart_eyes:

1 like

Batterij van mijn telefoon is nu alleen ook op hahaha. Dus ga hem maar even in de lader gooien en me gereed maken.

1 like

Gadver :sweat: dat is echt een kutziekte…
Ookal weet je dat je niet oud wordt is het toch afschuwelijk als het dan toch dreigt te gebeuren :frowning:

Heb ook mensen in mijn omgeving die dit hebben.

Sterkte! En ook voor je vriendin! :heart:

1 like

Ik heb echt een moer gedaan vandaag. Ik weet niet of ik dit nou chill vind of niet? Heb niet echt een gevoel haha. Ik hoop dat het gaat regenen of onweren, dan is binnen zitten zo fijn!

Nee! Ik vroeg om veel highlights en dat heeft ze ook gedaan en daar kwam dan een toner overheen.

In het systeem stond wat er de vorige keer gebeurd was en ook de kleuren die in toner zaten.

Maar toen ze me droog fƶhnden was ik gewoon compleet bruin/grijzig echt lillek. Dus ik zei dat ik het echt heel erg vreselijk vond. Toen heeft een ze shampoo met peroxide gemengd erin gedaan. Vanmiddag ben ik nog een keer terug gegaan en heeft ze dat er weer in gedaan. Maar de highlights zijn bijna niet te zien terwijl het de vorige keer mijn haar echt mooi lichter had gemaakt. Meisjes waren wel mega aardig dat heb ik ook benoemd bij m’n klacht dus hoop dat ze het niet al te vervelend vind

Vandaag vroeg iemand bloedserieus aan me: Heb je deze meemee als gezien? Ik keek zo :hushed: en het duurde echt ff tot ik doorhad dat ze een meme bedoelde.

11 likes

Ah shit zeg! Ik weet natuurlijk niet wat ze precies gedaan en gebruikt hebben. Als het een beetje een milde toner is, was je hem er misschien nog een heel deel uit binnen een paar weken.

Ja de toner is er wel grotendeels uit maar de highlights zijn ook niet zichtbaar dus lijkt eigenlijk alsof er niks is gebeurd (behalve dat mn haar nog doder is) maar heb wel 80 euro betaald dus baal echt

Mijn ouders hebben net met mij Rupaul’s Drag Race gekeken en m’n vader zat er helemaal in, echt mijn favo. En dan over een van de weinige vrouwen (Michelle Visage) vragen, ā€œIs dat dan ook een man?ā€. Helemaal meezingen met de lipsync ook.

13 likes

Ahh ik wil tennis kijken, maar uit de chromecast krijg ik alleen een pixelige stream en de npo app heeft er geen zin in. Misschien toch eens investeren in een televisie abonnement, want dit is schijtirritant. Zie de bal amper. Het is dat ik kan horen aan welke kant nadal staat…

Gelukkig heb ik meme nog nooit hardop tegen iemand gezegd, maar in Mn hoofd sprak ik dit tot voor kort nog uit als ā€œmemā€. Nooit geweten :joy:

1 like

Oh zo. Ik snap dat je daar van baalt ja! Ik hoop dat ze nog met een passende oplossing en/of vergoeding komen. Succes!

Hahaha ja dit doe ik ook

18 likes

Ben wodka aan het drinken omdat ik sterf van de ongesteldheidspijn en geen paracetamol in huis heb

4 likes

Ja hoop het ook, ga alleen maandag op vakantie maar ga ze dadelijk nog even stijlen en krullen dan ziet het ook al anders uit

Nou ja ik heb dat eerder ook echt nog nooit gezegd maar dit was zo ontzettend lelijke kleur :joy: echt vreselijk. Had ook nog eens geen make up op en dan zo’n grauwe haarkleur erbij :ok_hand:

Ik zeg mieme, dat klopt wel toch? Haha

3 likes

Ja miem met een hele zachte e ( lastig uit te leggen haha)

1 like