Wat je even kwijt wil #24

Ik ben bijna jarig en het is altijd gedoe in de vakantie want er zijn altijd wel vriendinnen weg. Nu heb ik een groepje vriendinnen met 3 meiden waarmee ik heel close mee ben maar ook 1 losse vriendin waar ik close mee ben.

Dus ik vond het wel leuk om hun uit te nodigen om uit eten te gaan. Maar die losse vriendin kan/wil dus niet omdat ze is uitgenodigd voor een opening van een tentoonstelling in een museum.

En ik vind het ergens best wel stom dat ze daar liever heen gaat. Zeker omdat ik mijn verjaardag vaak laat gaan. Maarja

Haha doet me een denken aan een leerling die doge soortvan Frans uitsprak, als doozj. En toen ik zei hoe je het uit moet spreken en zei dat dat wel logisch was want het is een doggie, zat hij echt :exploding_head::eek: illuminati confirmed.

@anon50122296 gewoon miem zonder zachte e erachter.

Haha ja! (Volgens mijšŸ˜‚)

Nee dan staat de mail in je prullenbak! Ik heb dit super vaak, krijg ik een melding van een mail maar als ik er op klik is het weg of idd na een halve seconde verdwijnt de melding. Kijk nu dagelijks in mijn prullenbak want ook belangrijke mails verdwijnen daar automatisch in, hel irritant.

Dog-e

3 likes

afbeelding

Dit ding? Ja dat is ook zoiets, ik heb dus geen ieder hoe je dat uitspreekt haha

3 likes

Huh ja het is toch gewoon zoals je doggie zegt? Wat bizar dat hier ook weer zoveel variaties op zijn! Inderdaad van die dingen die je in je hoofd uitspreekt maar niet hardop haha.

Polletje!

1 like

Hoe spreek jij doge uit?

• Doozj
  • Doggie
  • Dogue
  • Dooge

0 stemmers

Anders:
Doo ge als in ogen zonder -n

1 like

1 like

Help ik heb een optie toegevoegd en nu is de poll weer leeg :sob: pool noob hier. En wat een verschillende antwoorden! Voel me nu schuldig dat ik die jongen iets wijs heb gemaakt dat helemaal niet eenduidig is omg slechte docent,

Als het auto merk Dodge…

6 likes

Hahaha ik kreeg laatst ook een error in mijn hoofd toen iemand in een gesprek steeds normƔliter zei (met de klemtoon op de a) en ze bleef dat woord maar gebruiken. Normaal-iter. Ik ben nog steeds in de war. Het is toch normaLIter?

1 like

Juist niet toch

Edit: https://taaladvies.net/taal/advies/vraag/587/normaliter_uitspraak/

1 like

Omg zeg ik het zelf fout? Hahaha okeee ik ga me even schamen

Ik kwam er ook laat achter dat ik het verkeerd uitspreek, maar ik ben te eigenwijs mijn uitspraak te veranderen. NorMaliter klink voor geen meter.

3 likes

https://plazilla.com/page/4295052824/de-40-vreemdste-sexwetten-in-amerika

Hahaha wat is dit

1 like

Ik heb na een plak kaas, crackers met smeerworst en een (klein) zakje ships nog meer honger :cold_sweat:

Mijn vriend zit me nu over te halen om ff langs de Mac te rijden

Aarghh… niet doen! Ik wil niet weer 15 kilo te Zwaar zijn na mijn zwangerschap, maar ik heb echt vreetbuien, ook omdat ik niet meer rook natuurlijk maar what the hell

1 like

Sex met een varken wel?