Wat je even kwijt wil #24

Woooow wat een openbaring dit
Ik zeg het al jaren als doozsj

1 like

Gadverdamme ik had net huilbui om mijn verjaardag terwijl ik er voor mijn gevoel geen waarde aan hecht. Maar ik heb er helemaal geen zin meer in. Die vriendin die niet kan/wil, mijn vriend is met zijn kinderen dus we kunnen samen ook niks doen. Vorig jaar ging ik uit eten met mijn ouders bij little vi en mijn ouders waren steeds aan het zeggen dat ze liever afhaal chinees hadden dan het eten daar. Mijn andere vriendinnen zeggen steeds dat ze het leuk zouden vinden als mijn vriend mee gaat want ze zien hem zo weinig maar ja hij kan dus niet. En het is toch ook niet aan hun om dat te bepalen wat ik wil doen en met wie?

Gadverdamme ik voel me helemaal kut. En mijn vriend heeft kaartjes gekocht voor een sushi festival dit weekend (kostte 6 euro). Zegt hij: “Is voor je verjaardag.” Hij bedoelt het als grap maar het schiet echt het verkeerde keelgat in. Hij vraagt ook steeds wat ik wil terwijl ik genoeg hints heb gegeven en voor hem altijd zelf wat bedacht heb.

Klaar ermee. Ik ga lekker niks doen denk ik. Of wat met mezelf en ik koop wel wat voor mezelf.

2 likes

Russian roulette , ik snap je helemaal!! :slight_smile:

1 like

Het is echt stil op Whatsapp al vanaf de middag. Voel me geïsoleerd. :’)

Inderdaad jammer als je iets leuks hebt bedacht en dat het dan zo anders loopt
 Ga alsnog met je vriendinnen weg en vraag ze daarna voor naborrelen mét je vriend.
En die andere vriendin kan misschien later aanschuiven?

Mag sex met een buschauffeur in een bus hokje wel. Die chaggie oude mannetjes vind ik zoo sexy

2 likes

Hij heeft zijn kinderen dus hij kan sowieso niet weg. Of ja als ik dat aan hem vraag regelt hij vast wel oppas maar ergens wil ik dat ook niet. En ik weet ook niet of die vriendinnen dat willen. Twee jaar geleden nam ik mijn vriendinnen ook uit eten en daarna zouden we uitgaan. Toen haakte 1 vriendin af want ze was moe en wilde de rest ook niet meer. Dus het lijkt wel alsof als ik iets plan het nooit zo gaat als ik in mijn hoofd voor ogen heb. En dat vind ik gewoon verdrietig

Ik snap dat het je verdrietig maakt. Slaap er anders een nachtje over. En die vriendinnen willen in principe wel mee uiteten toch

Heel je huis poetsen :joy:

Kledingkast uitzoeken en netjes sorteren. Best leuk om te doen maar wel tijdrovend.

1 like

Kak. Failed.

13 likes

Een specifieke religie? Of religie in het algemeen?

1 like

Het liefst wilde ik uit eten met in totaal dan 4 vriendinnen en daarna nog wat drinken ofzo en dan is het voor mij al lang goed. En ik zou liever ook nog iets apart met mijn vriend willen doen. Gewoon een dagje weg of een lunch. Van mij hoeft hij niet bij het etentje van mijn vriendinnen te zijn want hij is de enige man dan. Vind ik ook een beetje gek en dan zou ik het dus voor hun doen. Buiten het feit dat hij niet kan.

Maarja nu wordt het waarschijnlijk dan uit eten met 3 vriendinnen en waarschijnlijk wel ooit iets met mijn vriend doen.

Ik werk nog steeds heel onregelmatig. Maar heb een vriendin die dat ook doet en wij vinden het super leuk om zomaar midden op de dag koffie te drinken. Of gewoon overdag naar de kapper. Heerlijk rustig.

2 likes

Sinds ik verkouden ben proef en ruik ik niks meer (of in ieder geval heeel weinig) en ik vind het zo klote. Ben dan meteen bang dat het niet meer terug komt. :woman_facepalming:

Ik lig in bed met een boek en chocolade :heart_eyes:

14 likes

Ja ik mis dr ook!

1 like

Ahh shit ja inderdaad!

2 likes

Wow great minds think alike, ik open het hier om precies dit te plaatsen.
Dus @HvO we denken aan je :heart:

2 likes

Heb dr dit laten zien hoop dat ik dr terug kan lokken.

Ben dus kids van collega aan het natekenen en mijn god hoevaak ik gegumd heb. En tegen de foto gezegd heb “Sorry ik vind jullie niet lelijk hoor ik kan gewoon niet tekenen”

4 likes