Ik was met mn zusje uit eten en ze wordt altijd hyper na een grote maaltijd. Dat uit zich vooral in zichzelf onwaarschijnlijk grappig vinden. Ze wilde nog even langs de supermarkt om cola te halen, en vond op straat tie rips. Leek haar een superleuk sociaal experiment om onze polsen aan elkaar te tie rippen. Leek mij beduidend minder. Ze probeerde steeds snel mn hand te pakken en dan die tie rip aan te trekken. Ik stond in de winkel voor het schap na te denken totdat ik opeens vanuit mn ooghoek iets naar mn hand zie gaan en ik draai me om en schreeuw: GODVERDOMME NEE, KAPPEN NU IDIOOT. Bleek dus uiteraard een nietsvermoedende medeklant te zijn die iets uit het schap wilde pakken
Heb uiteraard Mn excuses aangeboden en uitgelegd dat Mn zusje me stiekem wilde tie rippen als ik niet keek, maar als ik er zo over nadenk zou ik het ook niet geloven.

Hahahahahaha dit is echt te grappig
Gvd wil net gaan slapen loopt ineens mân keuken onder water??? Het water spuit uit 2 kanten uit mân boiler wtf. Help 

Wat kut
Gaat het hard? Voor de hand liggend, maar heb je de hoofdkraan al dichtgedraaid?
Ik ben op woo hah en ik ben al sinds dat ik hier ben in paniek. Ik vind het zo jammer dat ik dit niet aankan, want ik zou het zo leuk vinden om te kunnen genieten van een festival. Ik ga nu naar huis en proberen te ontstressen.
Ja het spoot er gewoon uit, heel gek. Heel mân laminaat zit onder het water. Heb net de hoofdkraan dichtgedraaid dus het is gestopt, moet er niet aan denken dat het 's nachts was gebeurd. Nu maar iemand proberen te bellen om het te fixenâŠ
Gelukkig dat je nog wakker was inderdaad! Succes ermee, hopelijk heb je niet teveel schade 
Tie rip. What. Tie wrap toch.
@Luzarl Ai, wat klote zeg. Moet je lang naar huis reizen? Hoop dat je eenmaal thuis een beetje kan ontspannen.
Lief meiden
@Panthera als je door kan rijden is het 10 minuten maar ik ben met een grote bus en ik weet niet hoe laat die vertrekt. Daarna moet ik nog 15 min lopen. Maar ben wel rond 12en thuis denk ik.
Als je in de tussentijd wat geruststellende woorden of afleiding in de vorm van schattige puppyâs of slechte grappen nodig hebt 
Hopelijk ontspan je tijdens het lopen wat en kun je daarna rustig slapen !
Oh lord. Is dit een friet/patat kwestie.
Nee want hier noemen we het gewoon die plastic dingetjes om iets vast te maken.
Ik zeg altijd taairepjes haha
Thai frap
Jaa, ik heb er aan gedacht. Ben nog niet zo heel lang thuis. Verslagje even in een spoiler.
Samenvatting
Nouu het was echt een super leerzame en interessante dag. Zijn om 10:30 begonnen met een uitvaartdienst voor te gaan, dat wil zeggen het begeleiden van de familie bij de daadwerkelijke dienst. Daarna nog wat administratie gedaan en om 15:00 hadden wij een regelgespek (je gaat naar de mensen thuis, en gaat alles van a tot z bespreken. Denk aan o.a crematie, invulling van de dienst, soort kist, bloemen, advertentie in de krant, prentje rouwbezoek, ect) hier hebben wij tot 20:00 Ja echt 20:00u gezeten! Dit was ook echt absurd lang, normaal doe je ongeveer een 3 uurtjes over deze gesprekken. In deze familie waren wat familie ruzies en buitenechtelijke kinderen, dus dan begrijp je misschien dat het allemaal wat gecompliceerder is.
Hierna zijn wij terug gegaan naar het uitvaartcentrum om alles uit te werken en het dossier zo compleet mogelijk te maken. Al bij al was dit een lange dag met héél veel informatie. Morgen en komende dagen wordt alles nog verder vorm gegeven zodat donderdag de dienst kan plaatsvinden.
Het was vooral zeer leerzaam om een keer bij elkaar in de âkeukenâ te kijken, mijn vaste werkplaats is normaal op het crematorium dus als de mensen bij âonsâ komen is dit al allemaal besproken.
ZĂł, dit was mijn spreekbeurt, nog vragen? Haha
Ik heb nieuwe plantjes gekocht voor mn vissen en voel me nu een hele goede vissen mama