Jemig wat is het rustig hier… Zit iedereen Terug naar de kust te kijken ofzo?
Nee ik zit te poepen
Ik wil gewoon niet echt iets kwijt!!
Lekker om 23.45 uur, word daar altijd heel chaggie van. Heb je de hele dag tijd heb je plakpoep rond middernacht 
Dat ken natuurlijk ook
Waarom is het plakpoep als je moet kakken om 2345? Ik kan dan gewoon een normale drol leggen 

Ik ben verslaafd geraakt aan stranger things. Gisteravond begonnen en nu al bij seizoen 2 aflevering 3 
Ik nooit!!!
Ik had tegen mezelf gezegd ‘eerst opruimen, dan kun je aflevering van een serie kijken’. Nu zit ik dus een uur doelloos op het forum, ik ‘mag’ die aflevering niet zien en mijn huis is niet opgeruimder dan toen ik een uur geleden thuiskwam.
Oeh in ieder geval eten/terrassen bij Proefverlof (Blokhuispoort), kan je lekker aan het water zitten. Het Fries Museum is echt verbeterd, dus ook wel de moeite waard. Bij mooi weer kan je chill met een kleedje in de Prinsentuin gaan zitten bootjes kijken 
Hangt er iets in de lucht ofzo? Hoor van heel veel mensen dat ze deze week niet lekker in hun vel zitten en heb er zelf ook behoorlijk last van
Ik zie hem wel redelijk bovenaan op mijn homepagina! Zijn inmiddels ook wel andere reacties bijgekomen
Jullie krijgen de groetjes van @Gebruikersnaam en mij. Heeft ze geen toestemming voor gegeven maar we schudden nu met onze billen doei
Ik ben vandaag weer op woo hah geweest en het ging heel goed. Ik ga nu pas terug, dus dat is fijn haha
Op naar San Francisco 

Huh, mag dit gewoon dan? Succes in ieder geval.
Oeh en? En?
Nou het is echt heel goed gegaan, zit er mooi op. Had wel een pyjama met lange mouwen en lange pijpen aangedaan 
Hahah met hete pepers erin. Ik zie het ze zo doen
Mijn katten waren vannacht irritant, ik heb dus minder goed geslapen.