Wat je even kwijt wil #24

Gefeliciteerd @Ohappyday
Fijne verjaardag voor haar :heart:

1 like

Hebben jullie weleens wat verkocht via United Wardrobe? Ik had laatst een paar Fila’s en had heel veel likes en 100 keer de vraag ‘Hoe vallen ze?’, maar niemand die ze wilde kopen. Wil weer een hele lading te koop zetten, dus vandaar :wink:

Waarschijnlijk vraag je er te veel voor. 100 reacties is wel echt veel, reageer je er ook op? Meestal als ik veel likes heb maar niemand koopt iets doe ik de prijs omlaag, heb er best vaak wat verkocht

1 like

Gefeliciteerd met je dreumes! :grimacing::partying_face:

1 like

Ja dat zou het misschien ook wel geweest kunnen zijn, al waren ze en helemaal nieuw en al stukken lager dan de winkelprijs :slight_smile:

Ah gefeliciteerd! :tada: En @boemboem TOF, veel plezier!

1 like

Hier al 2 nachten op rij. Hele nacht schreeuwen. De lul.

1 like

Ja dat is rot! Ik zou meteen het inkomen aanpassen en ook ergens een reminder noteren dat elk jaar te doen totdat je nergens recht op hebt. Niets is zo vervelend als opeens een aardig groot bedrag te moeten terugbetalen.

Gefeliciteerd met je dochter! Goeie dag om jarig te zijn vandaag :wink: :blush:

1 like

Ik heb weer gewoon ouderwets een papieren week agenda gekocht met schrijfruimte voor notities. Zo kan ik in 1x mn hele week overzien met afspraken en mijn werkrooster. Heerlijk. Mijn hoofd is weer meteen een stuk rustiger.

4 likes

Oh echt, ik vond seizoen 3 juist heel leuk!

1 like

Ik zit in een uitgaansstraat te wachten op mn brunchpartners en er rolt net een gehele roeivereniging uit de kroeg. Ik merk nu dat ik me dat echt niet meer kan voorstellen. En hoe vermakelijk dit is om te zien als je broodnuchter bent.

De muziek in de kroeg staat ook nog op standje zaterdagnacht. :joy:

14 likes

welke heb je gekocht?

De 18 maanden week agenda van moleskine (die start altijd in juli) in de kleinste maat. Dan heb je op de linker pagina de dagen van de week en rechts een lege pagina met lijntjes. Daar zet ik dingetjes op die ik ergens die week moet doen of boodschappenlijstjes ofzo.

1 like

Ik heb hetzelfde, ben nu gestopt met kijken want vind het een beetje saai worden…

1 like

Ik heb echt beschamende spam in mijn spambox en ben telkens bang dat iemand dat ooit ziet. Emails met titels als ‘I want your d*ck inside me’.

4 likes

Mn zusje is om 10 uur opgehaald en ik ben weer mn bed ingedoken hahaha.
Dit had ik ff nodig (al heel lang) :blush::innocent:

Ik heb t ook!

1 like

Je bent geen verwend kutkind, wanneer mensen wensen dat ze ouders in hun leven hadden is het meer dan dit wat ze wensen hoor, ze wensen een familiale band, begrip en erkenning, niet enkel fysieke aanwezigheid. Net als jij dus. Het is gewoon rot en moeilijk, ook voor jou :heart:

4 likes

Je komt absoluut niet over als een verwend kut kind. Sterker nog, het lijkt mij, als kind waarvan een van de ouders niet meer leeft, het veel lastiger om met die situatie om te gaan. Dat je wel twee ouders hebt, maar dat je eigenlijk geen klik met ze hebt. Ook niet terwijl sommige mensen juist een betere band met hun ouders krijgen nadat ze zelf volwassen zijn geworden.

Juist omdat je ouders nog in leven zijn snak je toch naar een bepaalde band met ze, dat zij zich enigszins interesseren voor jouw leven en dat je bepaalde dingen met hun kan delen. En dat verlangen wordt misschien nog wel erger in leven gehouden omdat deze mensen nog in leven zijn. Terwijl je bij het verliezen van een of meerdere ouders bepaalde dingen wel mist maar je op ten duur ook realistischer erop bent ingesteld dat sommige dingen niet meer mogelijk zijn.

1 like