Wat je even kwijt wil #24

Dat is toch het liedje van Natascha Beddingfield?

:heart::heart::heart:

2 likes

Knuffel :heart::heart:

2 likes

Ik heb nogal ingrijpend nieuws te horen gekregen afgelopen donderdag, waar ik me echt slecht door voel.
Maar nu krijg ik daardoor geen hap naar binnen. Heb sinds donderdagavond geleefd op halve kommetjes soep, waterijsjes en hapjes yoghurt om toch iets naar binnen te krijgen. Maar merk nu aan mezelf dat ik hier alleen maar ellendiger van wordt. Heeft iemand tips om die eetlust weer wat aan te wakkeren?

Vanochtend had mn tante mn lievelingsbroodje voor me meegenomen, maar na 2 happen lukte zelfs dat niet meer

Ik ga met mn moeder naar nimma. Maar de trein rijd niet. Mn moeder is kampioen zeuuuuuren. Dus dit word leuk.

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! @Ohappyday Jij ook met je dochter :partying_face:

Vandaag ga ik (misschien) voor de eerste keer in mijn leven hardlopen. Zij die gaan sterven, groeten u :zipper_mouth_face:

7 likes

We waren gisteren bij m’n ouders en m’n moeder zat uitgebreid te vertellen dat de docent van mijn broertje bij de diploma-uitreiking sneakers onder zijn pak aan had en dat ze dat echt GEEN gezicht vond, wie doet dat nou. OkĆ© uhm mam kijk ff naar beneden naar schoenen onder naam van mijn vriend zijn pak :joy: HAHA.

11 likes

Ten eerste, wat vervelend… :two_hearts:

Ik heb ook wel eens van die periodes gehad en kreeg dan door mijn psychiater een ā€˜wensdieet’ voorgeschreven. Het is belangrijk dat je iets binnen krijgt. Voor energie om je beter te kunnen voelen en om het ook beter aan te kunnen. Heb je toevallig heel soms (al is het maar kort) wel zin in ijs? Of vla? Zulk soort dingen zijn ā€˜energierijk’ en een soort ā€˜makkelijk’ te eten. Probeer niet teveel te letten op gezond… energie is nu vooral erg belangrijk. Sterkte!

1 like

Sterkte!

Vooral eten wat je lekker vind. Zin in chips? Neem dat.
Zin in komkommer, eet het.

Beter iets dan niets, gezond of ongezond, maakt niks uit. Gezond komt erna wel weet.

wTf

Enorme splinter doorboort jonge Italiaanse baanwielrenner - https://nos.nl/l/2293441

1 like

Wow wat. Die foto ook.

Holy shit! Dit is echt bizar.

Ja en ze verwachten ook dat ie volledig herstelt? 5 centimeter verder en eh dan was t afgelopen geweest.

Ja ik vraag mij echt af hoe ze die splinter eruit gehaald hebben en dat er niet nog kleine splinters in zijn lijf zitten. Lijkt mij namelijk ook niet heel goed.

2 likes

Jaa was echt leuk. Ze hadden ook nog allemaal Oktoberfest outfitjes aan. En sommige waren dus met elkaar aan het bekken, eentje ging bijna over dr nek. Heel apart om op klaarlichte dag te zien ook.

Maar een groot deel zag er eigenlijk nog best fris uit ook.

3 likes

Om ons heen zijn allemaal relaties uit aan het gaan. Altijd zo typisch hoe dit altijd bij iedereen tegelijk gebeurd. Nu zijn we straks echt weer de vreemde eenden die getrouwd met kind zijn :confounded:

Mijn ouders zijn volgende week 35 jaar getrouwd en als cadeau hebben mijn broer en ik met foto’s laten maken om te geven maar ik vind mezelf er zo lelijk uit zien :pensive: we hebben nu wel een foto gevonden die we gaan laten afdrukken maar toch zit het me niet helemaal lekker.

@LizzyBennet wilde even zeggen dat ik me heel erg herken in je bericht over je ouders. Ik kom zelf ook uit een familie waarin niet werd doorgestudeerd, mijn ouders hebben allebei geen opleiding afgemaakt maar zijn gewoon gaan werken na de middelbare school. Ik begrijp heel goed hoe moeilijk het is om weinig met je ouders gemeen te hebben en weinig met ze te kunnen bespreken, althans niet de dingen die er voor jou toe doen. Bij mij uit dat ongemakkelijke gevoel van geen echte connectie hebben zich ook best wel eens in irritatie over bepaald gedrag en bepaalde opmerkingen, waardoor ik eigenlijk liever zo veel mogelijk vermijd om naar mijn ouders of andere familie toe te gaan. En neem ook liever geen vriendinnen ofzo mee. Sorry, wil jouw verhaal niet aangrijpen om zelf mijn verhaal te doen. Maar het stelt ergens ook een beetje gerust om te weten dat ik hierin niet de enige ben. Ik heb niet echt advies, maar mocht je de behoefte hebben er ooit met iemand anders over te praten mag je me altijd PM’en. :heart:

1 like

Waarom is dit 80 euro?Āæ

https://www.bol.com/nl/p/voorgoed-genezen-van-rene-van-der-gijp/9200000035888898/?suggestionType=typedsearch&bltgh=uX8svwqGjgr785wrdSpLhg.1.2.ProductPageUrl

1 like

Denk/hoop een typefoutje!