Wat je even kwijt wil #24

en dat voor zo’n abominabele achterflaptekst.
als meisje van rotterdam-zuid bracht rene van der gijp… huh

1 like

Ik twijfel of ik mn lowlands kaartje ga verkopen want vind de groep niet zo leuk en ze willen andere dingen doen dan ik, maar vind ik wel zuur want had er voor de rest wel zin in

en waarom stond dit bij mijn aanbevolen boeken?

Oven frietjes met een vega schnitzel met appelmoes

2 likes

Wraps met een yoghurt sausje, falafel, en verschillende groentes (ik doe meestal ui, paprika en courgette).

1 like

Ik was begonnen in een engels boek, lees altijd nederlands, maar ik kom er niet doorheen. Ik voel me zo dom dan he…

Pitabroodjes, of eigenlijk van dat Libanese brood maar kan beiden.

Terwijl dat in de oven zit falafel warm maken, ui en paprika erbij. Broodje insmeren met een laagje humus, laagje harissa, eventueel spinazie of sla erop, falafel en ui/paprika erop en dan nog rauwe tomaat.

3 likes

Godver ik was net ergens op de wc om in alle rust even nummer twee te doen en nu is er een heel elftal meiden binnengestapt en ze zijn luidruchtig. Het lukt niet :confounded:

@Hippe_kikker dankjulliewel! Het is zo dubbel want ik heb zoooo’n honger, maar krijg gewoon geen hap door mn keel.

Ik heb nu wel trek in een gebakken eitje, dus dat straks maar even proberen!

1 like

Poppers als in dat spul wat je in je neus doet ?

Ik heb dit op en was echt heerlijk! Als je veel trek heb zou ik er een groenteburger bij bakken.
https://www.ah.nl/producten/product/wi224947/ah-groente-en-quinoa-noten

Ik heb dat vaak gehad nadat iemand was overleden of slecht nieuws van het ziekenhuis. Dat ik echt een paar dagen tot een week gewoon amper iets door mijn keel kreeg. Ik leefde toen ook van stevige soep en verse sappen met spinazie omdat ik dat nog makkelijk naar binnen kon krijgen. En toen dat ook snel begon te vervelen heb ik vooral ervoor gezorgd dat de drempel zo laag mogelijk was. Dat ik toen soms leefde op AH maaltijdsalades, andere kant en en klaar eten repen chocolade etc nam ik maar voor lief. Soms is het gewoon belangrijker dat je iets eet dan niets.

2 likes

Erotiekwinkel is niks geks aan toch tegenwoordig? Ik zie zo vaak allemaal verschillende mensen naar binnen gaan daar, ook bekenden.

1 like

Blijf vooral genoeg drinken! En inderdaad eten waar je trek in hebt. Desnoods slik je tijdelijk een multivitamine bij. (Disclaimer: ik heb hier verder nul inhoudelijke kennis over, maar dit zou ik zelf doen.) Heel veel sterkte, ik hoop dat het snel beter gaat!

1 like

Heb je last van angst? Als ik angst heb voor iets dan kan ik altijd slecht eten, maar heb dan ook nauwelijks honger…

Of is het stress? Dan kan het aan je spijsvertering liggen, misschien kleine hapjes eten?

Ik wilde net een banaan pakken maar er zat kennelijk een gat in en ik zag van alles krioelen aan de binnenkant. Denk dat het fruitvliegje waren en/of larfjes.Heb m weggegooid. Maar had toch wel willen weten wat er nou precies in zat.

Oh wow wat oldschool! Wist niet dat je dat nog gewoon kon kopen (en blijkbaar dus in de erotiek winkel!) Moet dan altijd hieraan denken:

2 likes

Wat kun je er nog meer mee dan :slight_smile:

3 likes

Ooh ja natuurlijk! Ik heb het nog nooit gebruikt, is t wat?

1 like

Ik zou vandaag een iets gaan doen met vrienden van mijn vriend + aanhang maar de leuke mensen hadden allemaal afgezegd, en het was 2,5u rijden, en het was vrij duur, dus ik heb ook afgezegd. Nu is m’n vriend wel en zie ik foto’s en heb ik toch spijt en zit ik me de hele dag al thuis te vervelen😂

3 likes