Wat je even kwijt wil #24

Volgens Google:

GEWENSTE EFFECTEN:

• Versterken van lustgevoel (sexueel).
  • Remmingen vallen weg.
  • Spierverslappend, ontspannend
  • Warm gevoel
  • Een opgewekt, prettig gestimuleerd gevoel.
1 like

Zit te wachten op visite die er 5 uur zou zijn en heb allemaal lekkere hapjes klaargezet maar als ze niet snel komen blijft er weinig over hoor :woman_shrugging:

5 likes

Dat versterken van lustgevoel vind ik wel een pluspunt!

Viskoekjes bij de thai op de kaaij :heart_eyes:

1 like

Doen!

27 likes

Doeeeennnnn!!!

6 likes

Oh dat is wel een goed idee ja.
Ik ben nu maar gewoon in een ander nederlands boek begonnen, haha

1 like

Doen! Is echt niet okƩ en wellicht kun je zo voor andere vrouwen dit soort situaties voorkomen daar. Is absoluut niet okƩ natuurlijk. En sterkte uiteraard, hoop dat je je het er met iemand over kan hebben in ieder geval nu.

2 likes

Doen! Wat een intimidatie ook. Kan me er zo kwaad om maken dat mensen denken dat ze zomaar zoiets kunnen doen bij iemand anders. Handen gewoon thuishouden.

1 like

@Chesirecat :heart::heart:

1 like

:muscle:t2::muscle:t2: yeah girl

1 like

Ik heb de hele dag gewoon nog met niemand gepraat en ik heb echt het idee dat ik er van door ga draaien??

Ik zit op een verjaardag en voel me kut en alleen…

1 like

Vandaag was een combinatie van niets binnen kunnen houden en mn scriptie afmaken want vanavond deadline conceptversie. Goed, hoe was jullie dag :roll_eyes:

:frowning: :heart::heart: kun je snel naar huis?

1 like

Oeh, nu de vraag: is ie af?

1 like

Oeps heb best veel geshopt.

1 like

Denk t niet… giet mezelf maar vol met wijn :+1:

1 like

Tijdje terug met m’n grote mond gezegd dat ik weleens mee zou bootcampen (note: ik ben lui en vind sporten niet zo leuk haha). Morgen is de dag maar zie er zooo tegenop. Sowieso omdat ik als vanzelfsprekend niet zo fit ben, en ga met iemand mee, maar ken de rest van die groep natuurlijk niet en word daar echt onzeker van. Vooral als je oefeningen samen moet gaan doen. Dat wordt wat morgen.

1 like

Ik heb echt zo’n dag dat ik me dood verveel maar tegelijkertijd nergens zin in heb… Zo frustrerend? haha

5 likes