Wat je even kwijt wil #24

Saaaame. Ik had ook gewoon gisteren en vandaag niks te doen en inmiddels wil ik wel wat gaan doen maar is er hier gewoon niks te doen haha

1 like

Misschien kan je met iemand afspreken? Desnoods dat diegene naar jou toe komt? Doe je toch nog wat zonder echt iets te doen haha :joy: Ik zit wel een serie te kijken, maar die vind ik ook maar mehh… en heb verder zelfs niet echt een idee wat ik op het internet kan doen ofzo. Sowieso dat ik ook mijn huis niet uit ga want wil me niet omkleden :joy: Tough life man haha

Ja ik heb niet echt vrienden hier helaas waarmee ik op dat niveau ben? Of nouja, misschien wel, maar een deel is op vakantie en de rest heb ik even niet zo’n zin in (zijn collega’s die vrijdagavond een gigantisch onderling drama aan het creëren waren en ik moet die morgen ook weer zien dus dat stel ik liever even uit). Misschien ga ik zo wel even nog een stuk wandelen als ik een leuke podcast kan vinden om te luisteren ondertussen!

1 like

Same

Zit nu maar sporcle te doen.

1 like

Succes :joy::sweat_smile:

1 like

Ik heb het gedaan (Start to run/Evy les 1) en ik leef nog! :v:

19 likes

Ja! Nouja, de conceptversie. En nu lig ik eraf haha :yum:

2 likes

Ik deed net even m’n hond na. Hij gaat altijd helemaal hijgen als hij buiten geluiden hoort. Dan rent hij hijgend naar buiten om de boel te controleren. Dus ik loop hier in de kamer en doe hem na. Kijkt m’n oude slaperige kat op met een blik van: wtf is er met jou aan de hand
:joy:

9 likes

Hahaha herkenbaar! Als mijn kat zich aan het likken is, dan doe ik ook soms als of ik mijn arm lik ofzo. Dan kijkt hij ook van wtf ben je niet goed?!

6 likes

:sob::sob::sob::sob:

Ik ging net de SCHONE was opruimen. Dus ik loop met zo’n 15 handdoeken en 20 washandjes opgestapeld naar de kast. Zakt de hele stapel in elkaar er flikkeren alle washandjes in de wc. Huilen.

8 likes

Ik heb vandaag gewoon tegen niemand gesproken. Zelfs boodschappen afgerekend bij zo’n zelfscankassa.

6 likes

Concept of niet! Goed bezig!!!

Mijn wifi doet het niet :face_with_symbols_over_mouth:

Mijn ervaring is dat iedereen heel aardig is en elkaar wil helpen met sporten. Juist als iemand iets moeilijk vindt elkaar helpen motiveren enzo, en na afloop gezamenlijke adrenalinekick. Komt goed! En als het heel zwaar is gewoon kijken hoe laat het is en aftellen, de tijd gaat vanzelf voorbij.

1 like

Wij hebben vandaag een aantal dingen gekocht bij Ikea en dinsdag wordt alles geleverd. Zijn 61 pakketten :astonished:.

22 likes

Grr ik irriteer me!
Ons huis en achtertuin zijn netjes, behalve onze voortuin…

Mijn vriend vind het onzin om te voortuin “leuk” te maken voor de buren, dus hij wilt er geen bloempotten of dingen hebben.

Maar hij doet ook niks aan het onkruid, we hebben een paar stukken die nog niet af zijn waar het onkruid af en toe lekker hoge biesbos wordt, waar ik me dan weer dood aan irriteer en dan weer uren bezig ben om het te kappen ( voortuin is best groot)
Plus alle losse stukjes tussen de stenen weg halen.

Mijn vriend heeft ook geen haast met de voortuin afmaken ( we wonen hier nu bijna 4 jaar) want hij vind het onnodig.

Ik daarentegen heb het gevoel dat mijn buren in de straat denken dat mijn hele huis een Zootje onverzorgde bende is omdat mijn voortuin er zo bij staat.

Terwijl ik nu gister weer een paar uur bezig was en nu eigenlijk de neiging heb om nog een uur te wieden tot het donker wordt.
:sweat:

Thanks voor de oppepper, lief!

1 like

Dat wordt flink klussen! Gaan jullie alles zelf in elkaar zetten? Dan raad ik een accuboor aan :stuck_out_tongue_winking_eye:

Wie weet waar ik voor een goede prijs kan parkeren in Rotterdam bij het winkelcentrum?

Ik kijk “het echte leven” oid over een dierentuin, en het gaat over een giraf die dood gaat en ik moet bijna huilen :cry: