Ja en daarom hebben we dit er inderdaad ineens bijgekocht; FIXA Schroefboormachine. Wordt nog een lijdensweg vrees ik. Man en ik nemen allebei graag het voortouw.
Ik heb echt veel gewerkt deze week en mijn voeten doen zo’n pijn
Welk winkelcentrum? Of bedoel je het centrum?
Voel me sinds gisteren echt heel rot dus heb dit weekend lekker aan self care gedaan (veel uitrusten, maskertjes, haken), maar het helpt echt maar minimaal. Net mindfulness gedaan, maar behalve dat ik nu rustig ben is er weinig veranderd. Morgen ochtend weer een flink stuk fietsen, hopen dat dat helpt…
Ga in bad
Ja het centrum inderdaad.
Ik ga nooit meer met de auto naar het centrum sinds ik m’n scooter heb. Maar wat ik altijd deed was de auto bij Kralingse Zoom neerzetten. Dan is het nog geen 10 minuten met de metro naar halte Beurs. Als je met het ov reist, dan parkeer je gratis bij Kralingse Zoom.
Anders even kijken op deze site:
Weet niet of je een tip wilt maar ik ga meestal luidop zingen, dan hoor ik mijn eigen stem nog eens en voel ik me er wat beter door
Ben ik al geweest 
Goed bezig! Knuffel 

Van mijn therapeut moet ik meer huilen. Ik huil sporadisch (als in natte ogen) en houd blijkbaar gevoelens teveel binnen. Behalve boosheid. Heeft iemand tips?
Ik heb een “”healthy”” suikervrij bananenbrood gebakken maar dat valt dus best tegen, ik eet het nu maar met een berg poedersuiker 
Ik heb omdat ik me net rot voelde een halve bak ijs op. Naast dat ik me nu rot voel, heb ik ook buikpijn 
Oh neeeeee. Ik kijk een serie en twee mensen die ik echt niet samen wil zien doen ineens dingen. Nooo.
Aah, niet dom voelen! Als je normaal op platte schoenen loopt en dan ineens op hakken is het ook even wankelen.
Wil zo graag chips eten maar weiger 't te delen dus moet wachten tot de rest naar bed is 
Vorige week is een van mijn vriendinnen bevallen, de eerste uit de vriendengroep, Ik vind het zo mooi en bijzonder! Maar andere kant vind ik het ook zo moeilijk omdat ik zoveel stappen achterloop dan iedereen en nog laaaang niet in die fase ben. Volwassen worden sucks.
Neemt niet weg dat ik natuurlijk meeeeega blij ben voor haar; niet dat dat verkeerd overkomt.
ik heb dat ook, blijft raar hè soms. de meesten hebben al eeuwen een vriend, kopen en verbouwen een huis, zijn getrouwd etc en dan kom ik aan
ik maak altijd de grap dat ik later (oftewel over 5 jaar) de gekke tante ben die altijd dronken op verjaardagen komt met cadeautjes uit verre landen en meerdere scharrels heeft haha
Die grap maakte ik ook bij mijn zus en haar vriend. Dat ik de gekke sneue tante word die later bij hun kerstdiner aanschuif omdat ik verder niemand heb om het mee te vieren. Een half jaar later waren ze uit elkaar, het kan gek lopen.
Misschien ga ik nu later met mijn zusje wonen en nemen we 15 katten (we houden niet van katten), drinken we te veel wijn en kunnen alleen maar klagen over hoe onwijs irritant mannen zijn. En gaan we partnerloos dood. Maar we hebben elkaar nog.
Zo lekker cynisch :’) haha
@Blush Herken het wel heel erg, mijn leven is zooo anders, echt een wereld van verschil. Soms probeer ik er ook de mooie kanten in te zien; ik ben nog heel vrij en kan doen en laten wat ik wil. Niet aan huis gekluisterd doordat de baby naar bed moet etc.
ik kan niet slapen
mijn vriend en ik hebben twee weken terug gehoord dat hij ongeneeslijk ziek is en ik kan er echt zo weinig mee? zo’n bizarre situatie ineens en de ene dag doen we alsof er niks aan de hand is, de andere dag zit ik hysterisch te huilen en hij mij te troosten en de volgende dag is hij in mineur en wil hij alleen zijn. allemaal heel logisch maar we zijn zo uit of sync zegmaar is echt arelaxt en ik weet niet hoe ik er voor hem kan zijn
edit: weet ook niet zo goed wat ik met deze post wil eigenlijk, wordt zo weer verwijderd denk ik. of kan dat niet meer op dit foruM?