Ik heb last van lichte hoofdpijn en van de hele dag naar een beeldscherm staren, wordt het ook niet beter 
Ik denk dat er vooral best wel wat mensen zijn die er niet op komen om dingen na te zoeken op internet of die gewoon niet weten hoe dat moet. Blijf het wel een tof programma vinden overigens!
Jaa haha idd en catfish is ook zon populair programma. Na weet ik veel hoeveel seizoenen trap je er toch niet meer in.
Er klappert een deur bij mijn bovenbuurman en het irriteert me zo dat ik echt zin heb om aan te bellen en in zijn gezicht te stompen
Doen
Begin dit jaar is er een vriend van de familie overleden. Hij zou vandaag jarig zijn. Nu open ik net Facebook en mensen feliciteren hem? Als in: veel plezier vandaag met de familie, hopelijk heb je een fijne dag blablabla
Wtf. 1 klik op zijn profiel en er staat duidelijk een bericht dat hij er niet meer is. Word er echt een beetje kwaad om
Bohh ik ben zojuist ziek naar huis gegaan. Voel me zo slecht! Warm/koud/warm/koud. Nu maar onder een deken op de bank slapen.
Ja, ik doe meestal ook iets van een poeder door mijn smoothie. Mijn huid is wel echt een stuk verbeterd, maar dat zou ook aan alleen de smoothie kunnen liggen natuurlijk (heb vanaf het begin poeders erdoor gedaan). Ik heb eigenlijk altijd een andere en probeer regelmatig iets nieuws. Nu heb ik spirulina en eiwitpoeder, omdat ik altijd best snel na het ontbijt weer honger heb. Dat helpt best goed vind ik. Bietenpoeder doe ik ook regelmatig, omdat mijn ijzergehalte laag is. Het hangt er een beetje vanaf wat je precies wilt bereiken, dus ik zou gewoon een beetje uitproberen. Denk dat de smoothie opzich wel al de meeste ‘winst’ qua gezondheid geeft.
Meisje in de supermarkt net " Weet jij dat misschien? Oude kaas is dat 30+?"
Do you kiss your mother with that mouth?
Dank allemaal. En @zwaardvis, wat ontzettend rot ook voor jou, je broer en je familie. Ik vind het idd misschien nog wel t moeilijkste dat iedereen er zo anders mee om gaat. Hoe hebben jullie dat toen als gezin gedaan, naast psychologische hulp? Gelukkig staan mijn vriend en ik er wel allebei heel erg in van “we moeten genieten van de tijd die er nog is en wat er nu nog kan”, dus dat is wel fijn, maar ik ben gewoon bang dat als hij soms even zo van me wegtrekt hij niet meer terug komt…
en wat me met name heeft genekt deze week is zijn moeder die zo ontzettend negatief is juist, terwijl wij positief proberen te blijven. Dat trekt me echt leeg, al die negativiteit. En niemand heeft er wat aan… 
Aaaa ik was van plan me deze week in te schrijven bij de KvK, dus vanochtend dat formulier ingevuld en dan moet je daarna langskomen op een kantoor om te ondertekenen en zo. Er stond bij dat de wachttijden voor die afspraken momenteel lang zijn dus daar ging ik ook vanuit, kon ik ineens vandaag al langskomen? De volgende optie was ook pas heel laat dus heb het gedaan maar nu moet ik daar dus over een uur al zijn en ik was hier zo niet op voorbereid? Wat een stress zeg jeetje
Gaat het om jou zelf? Mijn huisgenoot doet een muziekopleiding en moet per dag twee uur zingen. Hij doet dat tussen 10:00 en 22:00 en doet de ramen er niet per se voor dicht. Hij heeft wel de buren ingelicht!
Wow 
Als je alles al ingevuld hebt ben je in principe genoeg voorbereid toch? Ik stond laatst ook vrij zenuwachtig bij de KvK omdat ik allerlei vragen e.d. verwachtte maar dat viel alles mee! Misschien afhankelijk van het soort bedrijf wat je inschrijft. Alvast gefeliciteerd in ieder geval!
Ja ik heb alles gewoon goed doordacht ingevuld dus zou goed moeten komen, maar ben/was inderdaad ook bang voor een heel vragenvuur haha. Fijn om te horen dat het meeviel bij jou, ik stap iets zekerder op de fiets nu
en dankjewel!
Beide 
Ik heb jullie tips opgevolgd en inderdaad niet te veel nadruk op gezond eten. Het lukt nog steeds niet echt, maar gisteravond heb ik een half broodje ei op kunnen eten! Babysteps
Haha doe!
Ik lig ook gewoon weer in bed