Ik stuur je zo een pb!
Oh ja⊠dan ga je chillen in bed, boekje of serie erbij. Eten mee 
Jezelf verwennen (ik probeer nu goed te praten dat ik pannenkoeken ga bakken, alweer ja) 
Wat een ontzettend kut nieuws. Heel veel sterkte.
Ik moet vandaag nog de hond uitgebreid uitlaten, mealpreppen, naar tuincentrum redelijk ver weg, 3 hangers maken, minstens een uur werken en 2 ladingen was opruimen.
Zit al 2,5 uur documentaires te kijken.
Tussen 09.00 en 22.00 moet het wel kunnen, dagelijks een uurtje
Whahaha, ja dat kan ook 

Ik heb een oplossing nodig voor iets irritants in mijn leven.
Gedurende de dag heb ik de hele tijd mijn mobiel, pasjes en sleutels nodig. Hoe kan ik die makkelijk bij me dragen als ik een rugzak draag, zodat ik niet de hele tijd in die rugzak loop te graaien en elke keer moet stoppen om spullen te pakken?
Een fannypack is echt niet mân ding en een nektasje ook niet⊠Ik dacht eraan om gewoon een kleine crossbody te dragen, maar dat is ook zo apart of zo?
Is er een andere oplossing?
Ik had mân pasjes in het hoesje van mân mobiel, maar ben daarmee gestopt sinds een paar belangrijke eruit gleden en ik ze kwijt was.
Als ze hier een beetje een fashionable variant van zouden hebben die mân outfit niet direct lelijk maakt, zou dit best ideaal zijn!
Dit ding zou wel eens de uitgelezen kans kunnen zijn om mân swag levels tot ongekende hoogte te laten stijgen
@the.rebel.club Wow, ik kan me echt niet voorstellen wat je doormaakt, echt vreselijk
Heel veel sterkte
Vandaag officieel bevestigd dat de winkel waar ik werk dichtgaat en dat het pand wordt overgenomen door de blauwe supermarkt. Maar. Met 100% baangarantie. Want ze als ze niks kunnen vinden binnen de eigen winkels wordt je contract gewoon overgenomen door de blauwe. Ja dat wil ik dus niet, als ik daar had willen werken had ik daar wel gesolliciteerd 
Al wekenlang gonsde het in wandelgangen, we wisten allemaal al precies was er ging gebeuren omdat er continu mensen door de winkel banjerden die fotoâs maakten en onrust veroorzaakten. En dan vandaag: We begrijpen dat dit nieuws als een verrassing komt. Fuck no, zelfs de klanten wisten het al. Had het ons gewoon eerder verteld. Nu gaan we per 18 oktober al dicht.
God ik ben geĂŻrriteerd over deze gang van zaken.
Nou jongens ik ben officieel zzpâer hoor! Viel inderdaad alles mee bij de KvK 
Ik heb zoân tasje
Is wel groter dan een handtasje en neigt wel een beetje naar een nektabba, maar je kan voor zoiets kijken?
Ik heb een portemonee om mn pols.
Zo echt goed bezig! Mega goed dat je om een ander agent hebt gevraagd. En fijn dat de huisbaas zo reageerde.
Heel dapper dat je het zo hebt doorgezet! En fijn ook dat je huisbaas goed reageerde, hoop dat ze er achter komen wie het waren!
Ik ben zo trots op jou! Ook heel goed dat je om iemand hebt gevraagd die je wel serieus nam. En al duurt het lang of krijgen ze geen harde straf je kwam voor jezelf op en dat is al heel wat waard!
Wat goed van je!!!
Ik heb nog een rare vraag⊠ik wil een hap uit mn wenkbrauw scheren, zoân spleetje ofzo. @safkina weet jij toevallig met wat voor scheermesje dat moet? Of weet iemand anders dat, haha?
iew spleetje
Ik vind het eigenlijk heel kut dat je nu niet meer op fb kan zien wie van je niet-vrienden op âinterestedâ/âgoingâ hebben geklikt⊠kan nu veel minder goed stalken gvd