Wat je even kwijt wil #24

Kutje

Voorbips

1 like

Omg jij wint

iew slit

6 likes

Goed zo @Chesirecat trots op je :heart:

1 like

oh mijn fucking god ze verzenden m’n harde schijf met UPS?!??!

1 like

Hahaha omg het heeft een naam. Super bedankt!!

1 like

For booty

Heb je daar slechte ervaringen mee?

Ja :cry::cry:

Misschien troost het je een heel klein beetje dat ik alleen maar goede ervaringen heb.
Op dat “voor het einde van de dag” beleid over wanneer ze langskomen na. Dat is idiotie.

1 like

@Chesirecat Heel goed gedaan, ik vind het heel knap van je.

1 like

Als je iemand kent of zelf hebt is het het makkelijkste met een kleine tondeuse. Als je dat gaat doen wil ik je wel laten zien hoe het moet, dan stuur maar even berichtje op insta!

Ik laat mijn nichtje zien dat ik mijn haar heb geverfd en haar reactie is dat ik nu haar moeder ben want we lijken zoveel op elkaar.

3 likes

Ik stond net in de supermarkt en toen kwam een klein jongetje naar me toe om te vragen of ik mee kon kijken bij de ijsjes. Ik keek nog om me heen of hij een ouder mee had, ik bedoel, ik had gewoon een mandje met boodschappen mee en duidelijk geen kleding aan waarbij je zou denken dat ik daar werk :joy:. Maar ik ben meegelopen om samen met hem ijsjes uit te zoeken inclusief goedkoop-duur enz. Hij liep daarna ook weg, riep nog wel “dank u wel mevrouw”
Oké :grinning:

68 likes

Ik werk met een bedrijf dat soortgelijke spullen verscheept met UPS en zij zijn altijd super secuur en netjes.

2 likes

@the.rebel.club jeetje man. Heel veel sterkte <3

@Banananana wat kut! Ga je ergens anders solliciteren?

En vet goed bezig @Chesirecat!

2 likes

@the.rebel.club ik las het pas net maar heel erg veel sterkte, wat lijkt me dat ontzettend zwaar :pensive:

1 like

Ahhhw hij dacht waarschijnlijk dat is een betrouwbare vrouw haar ga ik vragen of ze me kan helpen.

1 like

Uggggh zo irritant ik zie mijn vriend morgen pas weer en heb al een aantal dagen moeten wachten met een nieuwe aflevering van een serie die we samen kijken en nu wil ik eigenlijk stiekem een aflevering kijken omdat ik zooo nieuwsgierig ben naar het vervolg :flushed:
(evil genius Netflix)