Haha ahhh ja 
Ik wil iets bestellen bij de vegan junkfood bar maar er staat ergens ‘bevat ei’. Maar dat is toch niet vegan? Het gaat om de bitterballen. Zijn die dan wel vega?
Oeps ik hoefde je niet te taggen @Rozecoupeschaar sorry
Zoiets had ik een tijdje geleden ook 's avonds rond 22:00 u op het station. Kwam er ineens een meisje naast me zitten, over van alles kletsen (dat ze zes was, waar ze was geweest, welk eten ze lekker vond, dat haar moeder een pruik draagt haha). Ik maar kijken bij wie ze hoorde, gelukkig bleek haar moeder een stuk verder op te staan 
Hahahaha awh dat is zo lief 
Huh dat lijkt me echt heel sterk? Heb het in hun restaurant nog nooit oz op het menu zien staan in elk geval.
Wat is eotbdd?
Als je kijkt op hun eigen site staat er dat er geen ei in zit. Thuisbezorgd is daar volgens mij niet zo heel goed in met die allergenen.
Ja daar had ik ook al gekeken maar ik vertrouw het nu niet zo
ik zou het echt erg vinden om vlees te eten haha
Maar er zit toch sowieso geen vlees in?
Als hrt niet vegan is dan is het sws vega. Lijkt me heel sterk dat er ineens toch koeien ogen in hun frikandellrn zitten.
Ja lijkt me inderdaad ook sterk maar ik ben heel bang met bitterballen en kroketten omdat ik een keer een vleeskroket heb gekregen van thuisbezorgd. Dus ik heb daar echt heel erg moeite mee en als ik ze krijg in een restaurant vraag ik altijd drie keer of het écht vega is. Daarom flip ik hier zo haha.
Op hun site staat dat ze uitsluitend plantaardig serveren. Thuisbezorgd ziet gewoon bitterballen staan en denkt ‘he bitterballen, daar zit het allergeen ei mogelijk in. Laten we dat erbij zetten.’
Oké super dankjewel! Dit stelt me wel gerust!
Ahhw ik vind het zo lief dat ze dat zo vertellen.
Ik vind het echt bizar dat dit gewoon in de EU kan?
Ik heb een fout gemaakt op werk. Medium grootte, kom er wel weer overheen maar het is nu de tweede keer in korte tijd.
Ik zit nu mijn tranen te verbijten achter m’n bureau, omdat ik het zo kut vind dat ik zo’n domme fout gemaakt heb. En ik ook bang ben voor wat iedereen ervan denkt. En ik weet dat dit voorbij gaat allemaal maar ik kan het even niet hebben.
Dochtertje zeurt al dagen dat ze op wil blijven, dus nu hebben we extra vroeg gegeten zodat ze na het eten nog kan buiten spelen en ze straks gewoon om haar normale tijd in bed ligt. Zo blij dat dat kind nog geen klok kan kijken 
Ook in Nederland kan het. Toen mijn vriend emigreerde werd zijn voornaam zijn achternaam en zijn achternaam verdween. Als voornaam werd dan niets ingegeven of de eerste letter van zijn zgn achternaam.
Kwam ik ook pas achter toen ik zijn naam aannam bij ons partnerschap 
Knuffel 
Dat het wel weer goed komt weet je gelukkig al. Iedereen maakr fouten, sommige geven dat alleen nooit toe. Dat jij dat wel doet is alleen al knap!
Hopelijk kun je het dadelijk van je af zetten en heb je nog een fijne, rustige avond.