Ik vind het echt raar worden om “meisje” genoemd te worden. (Me)vrouw is misschien weer zo ouwelijk, maar ik ben 30? Ik vond het in deze situatie een beetje oneerbiedig ofzo overkomen (sollicitatie).
Er zijn landen waarop op het paspoort alleen “naam” staat en niet “achternaam” en “voornaam”. Dit zorgt ook voor verwarring in NL waardoor dit in NL ook voorkomt wanneer je hier in een van de systemen geregistreerd wordt.
Ik had een leuke rok besteld bij de c&a, in de winkel laten bezorgen en die dan vandaag opgehaald. Kom nooit bij de c&a dus vond dat super leuk.
Maar ik vond de mevrouw achter de kassa echt niet aardig doen dus nu zal ik niet zo snel bij de c&a meer bestellen of komen…
zo zonde haha
Ja als ik het tegen iemand anders over iemand anders van 30 heb, weet ik ook nooit of ik meisje/vrouw moet zeggen, meestal wissel ik het af. Maar in een professionele setting vind ik iemand van 30 vrouw of man noemen toch wel gebruikelijker… 20 ben je wel nog een meisje voor mij 
Hahah hoe oud ben je? Volgens mij vind ik “mooie meid” dan zelfs beter haha. Vrouw is dan weer zo serieus en bij meisje denk ik van ben toch niet je 15-jarige chick? In het Engels girl vind ik dan wel weer normaal:p
Ja gebruik meid ook pas sinds een paar jaar. En dame(s) vond ik ook altijd stom, maar vind dat nu ook wel passend voor vrouwen van de rond de 30. Had het normaler gevonden als ze me dame had genoemd.
Ervaart hij er ook problemen door? Vind het echt een bijzonder iets dat dit kan.
Ik kende wel het 01/01/1900 door mijn vorige werk omdat hun leeftijd niet te achterhalen zou zijn door ontbrekende geboorteakten maar hier ben ik wel verbaasd over.
Aldi heeft ook echt hele lekkere vleesvervangers.
Ik bestelde een gin tonic in het vliegtuig en de stewardess dacht dat ik 17 was
Love it 

Ben ik de enige die “meid” juist super denigrerend vindt? @ellegirltalk @pastelzwart Mijn ex zei in het begin ook dingen als “mooie meid” ofzo tegen mij maar ik kan daar echt niet blij van worden. Ik heb wel gemerkt dat dat in de randstad vaker gezegd wordt dan daarbuiten trouwens
Ik heb echt heel erg de behoefte aan een knuffel. Weet niet wat het is.
Ik was vandaag bij een vriendin, en zij heeft best wel bij me gespuid, wat ik echt prima vind en fijn dat ze dat gewoon doet! Maar ik merk dat ik nu zelf wel even behoefte heb aan aandacht, hoe gek dat ook klinkt
Ik ga vanavond even naar de neefjes van henny huisman (hehehehee)
Hm nee ik vind het niet denigrerend. Vond het eerst een gek woord, beetje plat ofzo, maar nu helemaal niet meer.
Ik ben best close met mijn zusje en praat er elke dag mee, alleen zij heeft sinds een maand een bijbaantje waardoor ze minder thuis is. En nog steeds loop ik standaard iedere dag naar haar kamer, maar ik tref dan een lege kamer aan
Is echt wennen 

ok ik weet eigenlijk niet wat ik met deze post wil zeggen maar goed
Ik kijk de film ‘Next Gen’ op netflix en hij is echt heel erg leuk! En ik ben nog maar een half uurtje aan het kijken nu.
Ik gebruik dat woord eigenlijk alleen als ik mij erger of pissed ben op een van mijn vriendinnen. Ik vind jongedame trouwens wel een mooi woord
Jongedame is in mijn hoofd echt meteen “Jongedame(s). Wat denken we dat we aan het doen zijn???”. Alsof je een standje krijgt :’) Of alsof een opa/oma het tegen mij heeft en mij ziet als een jong ding.
Ieder meisje wat me lang aankijkt denk ik is dit iemand van ff?!?!?!
Hahaha ja Same
Laatst staarde een meisje me heel lang aan in een winkel en was er van overtuigd dat ze van hier was. Ze keek zo onderzoekend.
Maar wss ben ik gewoon paranoia
Ik ben tante geworden van een tweeling