Wat je even kwijt wil #24

Ohnee, dat heb ik echt totaal niet. Vind het juist wel deftig klinken ofzo :slight_smile: Veel beter dan meisje of meid.

Ik denk bij jongedame hieraan

I know ben verpest

10 likes

Ik maak spaghetti en ik had zo’n honger dat ik zowat de helft van het zakje geraspte kaas naar binnen heb gelepeld.

Was lekker, 10/10 would do again.

11 likes

En @anon39978576 ik was laatst zo iemand op Eindhoven station. Een meisje kwam me zo bekend voor Ć©n ze dronk die ene ah sap die een tijdje zo populair was. Ik heb denk ik net wat te lang en te vaak dat meisje aangekeken…

Herken jij jezelf in bovenstaand bericht en werd je aangestaard door een meisje met rood haar, zwarte kleding en witte Adidas sneakers? Laat het weten in de comments.

16 likes

Haha ik las net een interview met Thierry Baudet en raakte zo gefrustreerd dat ik er een aantal stories aan heb gewijd. Krijg een dm van een oud leerling: mevrouw, waarom geeft u zoveel aandacht aan deze man? Love mijn leerlingen.

31 likes

Die jonge onbezorgdheid van vroeger. :cry:

2 likes

ik zie echt overal ā€˜geen telefoon op je fiets anders een boete’ posters

Vroeger als kind vond ik snoep echt helemaal het einde. Sinds een aantal jaar doet het me steeds minder? En eigenlijk vind ik het best jammer haha. Snoep was echt zo iets waar je me mega blij mee kon maken en nu moet ik die blijheid missen.

1 like

Ik vind het nieuwe seizoen van The handmaid’s tail helemaal niet zo boeiend. Ben bij aflevering 8 en misschien dat 1 aflevering me echt heeft gepakt.
En stranger things, wtf is daar gebeurd allemaal in de eerste twee seizoenen. Echt veel te veel en vond het al vaag worden en nu een jaar later snap ik er helemaal niks meer van. En heb dus geen zin om te beginnen met de nieuwe afleveringen.
Waarom kijken nieuwere seizoenen nooit zo fijn weg als het eerste seizoen van een serie.

1 like

ik zou dit serieus vervelend vinden. en ik zou bang zijn dat er iets met die hond aan de hand is, ik vind het ook raar dat ze de hond zo aflevert en verder niets doet ermee :thumbsdown:

1 like

Dit inderdaad @Krabsalade! Lijkt mij toch ook dat als je hond dat ineens heeft, je zelf ook wil weten wat het is etc. Ik zou in ieder geval niet met een gerust hart weg gaan als mijn kat ineens een bloedneus zou hebben steeds. Inderdaad op aan dringen dat zij contact op moeten nemen met een dierenarts en anders zou ik het denk ik zelf doen!

Wilde t net posten, me too

1 like

Ik lig zo heerlijk in mijn bed wil hier nooit meer uit

2 likes

Ik ga even een Monicaatje doen.

Ik heb morgen opnames van iets (vind ik) heel erg leuks, maar ik mag nog niets zeggen. En ik weet ook nog niet wanneer ik het wel mag zeggen (na het persmoment).

Zo flauw he. :joy:

8 likes

Mijn onderrug voelt echt zo dood de laatste dagen en het straalt ook helemaal door naar mijn been. :slightly_frowning_face:

@Hatsmetflats dat is niet raar toch dat jij ook je verhaal wilt doen. Hoop dat je de volgende keer een beter gevoel eraan over houdt.

@Krabsalade wat dachten zij: we droppen onze hond toch bij een arts, huisarts, dierenarts. 1 pot nat ??

1 like

:frowning: keertje langs de fysio? Dat helpt vaak wel. :heart:

1 like

Misschien geen gek idee. :sweat_smile:

1 like

Mijn vriend heeft een aangeboren hartafwijking. Bij hem is het normaal dat hij weleens een keer zijn hart voelt overslaan, maar nu voelt hij al sinds een uur ongeveer een drukkend gevoel op zijn borst. Ik heb zelf op cardiologie gewerkt en maak mij zorgen, maar hij vertikt het om de huisartsenpost te bellen…

Zelf bellen

1 like