Wat je even kwijt wil #24

First dates.

1 like

Nee + ik ga niet als publiek haha.

… dat is geen publiek. Hoe moet je als publiek naar first dates

Ik had hem al aangepast. :tipping_hand_woman:t3:

Oh super naar lijkt me dat :frowning: kan t ook zijn dat nu t een het ander in stad houdt? Dat je van de spanning voor de vliegreis misselijk wordt etc? Ik heb er niet in deze mate ervaring mee maar lukt het en zou het helpen om wat afleiding te zoeken?

1 like

Ik heb de hele dag nog niet gesnoept en ben daar trotser op dan zou moeten, er zijn mensen die bijna nooit snoepen :joy: how hard can it be

1 like

Ooooh gevaarlijk. Dat is voor mij altijd een excuus om dan wel te mogen snoepen op de avond haha.

1 like

Bram Krikke was echt fantastisch bij de slimste mens, wat een held hahaha

2 likes

Ik zag jou laatst in een vlog van Lieke Biemans op de achtergrond :eyes: Ik dacht je te herkennen dus toen heb ik via hier achterhaald dat jij ook op dat festival was en zag ik je post in WAYRWT #creep
Als je wilt dat ik dit weghaal ivm herkenbaarheid let me know!

2 likes

Jongens ik moet even zeggen dat ik best trots ben op mezelf ofzo… Ik doe gewoon al 7 maanden met 1 fles wasmiddel en dat spul kost maar €1.85 (en doet gewoon goed zijn werk). :ok_hand:t2: En ik heb regelmatig de wasmachine aan.

6 likes

Hahaha als het je lukt plaats dan een foto he :joy::joy::joy:

1 like

Ik geef je even via deze weg een knuffel :heart:

1 like

Mensen krijgen soms ook een soort tampon in hun neus bij lange neusbloedingen :sweat_smile:

1 like

Oh echt! Weet je nog welke vlog? Ben nu wel benieuwd haha.

1 like

Ik heb in bad gelegen met een ouderwetse badparel. Heerlijk

:ok_hand:

4 likes

Hahah
Misschien weet @fysicus wat raad?

1 like

Het is weekvlog 33 waarin ze naar Lakedance gaat!

1 like

Ik stond vandaag voor het eerst steriel bij een supergrote operatie en ik ben echt helemaal blij. En doodmoe.

12 likes

Omg ik zie het hahah. Ik kijk ook zo lekker vrolijk. Dat meisje in het zwart was de vriendin waarmee ik daar was en die kijkt nog meer chagrijnig dan ik. Lekker dan haha.

1 like

Bleh ik heb buikpijn :frowning: