Hahah zo zou ik er zelf ook opstaan denk ik, je lachte nog wel lief!
Ik heb het echt gehad met school. Ik ben nog steeds aan het leren voor mijn herkansingen en ik kan niet meer.
Ik weet hoe je je voelt, dat is gewoon heel kut. Knuffel 
Mijn ouders kopen letterlijk nooit snoep dus dan is het heel makkelijk om het niet te eten. Gewoon niet in huis halen dus!
Hoe ging het?
Kan dit niet gewoon online trouwens? Wij kunnen dit online maar misschien is dat een speciaal iets voor kantoren of zo.
Ik voel me 86, het is in mijn rug geschoten en elke beweging doet pijn, inclusief lopen 
Anderhalve maand geleden gaatjes laten vullen bij de tandarts. Sindsdien heel veel last er van. Pijn die naar mijn tanden uitstraalt, bijt continue op mijn wang omdat er nog een scherpe rand aan de kies zit die is gevuld. Maar ook voelt de kies heel naar/vies aan omdat hij helemaal glad is afgeslepen. Ik hik er al weken tegen aan om weer terug naar de tandarts te gaan. Heb er zo een hekel aan.
@Flopsyunicorn lief dat je aan me denkt
Mss toch best naar dierenarts gaan⦠Een bloedneus kan op verschillende dingen wijzen dus ik ga hier niet rondstrooien met wat het allemaal kan zijn want dat wekt alleen maar bezorgdheidā¦
Plus ik ben nog niet afgestudeerd dus ben nog niet goed getraind in verschillende differentiaaldiagnoses op te stellen en zou geen verkeerde dingen willen zeggen.
Idd niet netjes van de zus van je vriend om de hond zo bij jullie te latenā¦
Oeps sorry dit had ik gemist
Bij voorbaat excuus voor dit dagboekverhaal annex first world problem maar mn vriend heeft geen zin om naar me te luisteren dus ik kom hier even spuien. Ik heb mān pols een tijdje geleden gekneusd waardoor mān keuze in yogalessen nogal beperkt is. Er is eigenlijk maar ƩƩn les die ik zowel kan als wil volgen, maar die is de hele week op momenten dat ik werk. Behalve morgen om kwart over fucking acht. Nou is half 8 opstaan opzich wel te doen maar morgen is mān enige vrije dag tot zondag en ik heb ook nog een andere afspraak en een feestje terwijl ik steeds vet moe ben. Eigenlijk helemaal geen zin in dus, maar ook stom om de hele week niet te gaan en nu zit ik me hier al een kwartier druk om te maken? Weet gewoon echt niet wat ik wil 
Leuk! Wat was het voor operatie?
ik ben na 5 dagen in NL weer thuis. ondanks dat het een meeeegadruk en vol weekend was, was het wel heel erg fijn
en nu ben ik echt zo moe, snel was ophangen en dan slapen
Ik zou lekker gaan en dan erna een dutje doen.
Ja inderdaad ik dacht ook aan tumor⦠Maar dat is worst case natuurlijk⦠Hopelijk is het idd gewoon een infectie of ontsteking. Zal met een foto/scan duidelijker worden.
Wat kut net als ze op vakantie vertrekken zeg. Ik duim mee dat het iets behandelbaar is.
Succes! Hoe lang moet je nog?
Ik kom net uit personeelsdag rollen en het was echt WILD wtf
Ga gewoon, je zal je daarna beter voelen. Als je moe bent na yoga gewoon weer lekker verder slapen haha.